گجت و پوشیدنیموبایل و تبلت

وان پلاس از نورد CE 3 لایت رونمایی کرد

وان پلاس جدیدترین مدل Core Edition را به نام Nord CE 3 Lite رونمایی کرد. این شرکت همچنین از دنباله نورد بادز خود رونمایی کرد که اکنون شامل ANC است.

وان پلاس نورد CE 3 لایت

دوربین 108 مگاپیکسلی نورد CE 3 لایت مبتنی بر حسگر 1/1.67 اینچی ایزوسل HM6 است. این سنسور دارای پیکسل‌های 0.64 میکرومتری است که می‌توان آن را 9 به 1 برای خروجی 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل مؤثر 1.92 میکرومتر قرار داد. همچنین امکان زوم بدون اتلاف 3 برابر (و تا 6 برابر زوم دیجیتال) را فراهم می کند. دو ماژول دیگر یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی هستند.

نورد CE 3 لایت از همان اسنپدراگون 695 مدل 2022 بهره می برد. این تراشه 6 نانومتری عملکرد مناسبی را برای کلاس ارائه می دهد، اما یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های آن، کیفیت 1080p@30fps در فیلم‌برداری است که برای یک دوربین 108 مگاپیکسلی مناسب نیست. حداقل امسال وان پلاس رم پایه را به 8 گیگابایت افزایش داد و سیستم OxygenOS 13.1 (اندروید 13) می تواند 8 گیگابایت رم مجازی را در کنار آن اضافه کند.

گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی UFS 2.2، به‌علاوه یک اسلات microSD هیبریدی است که می‌تواند سیم‌کارت دوم یا کارت حافظه تا 1 ترابایت را دریافت کند. علاوه بر دوربین، وان پلاس صفحه نمایش را در Nord CE 3 Lite نیز تغییر داد. به طوریکه اکنون دارای یک پنل 6.72 اینچی LCD با وضوح +FHD (20:9، 8 بیت) و نرخ رفرش 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. به علاوه روشنایی معمولی آن 550 نیت و اوج آن 680 نیت می باشد.

انرژی کل دستگاه توسط باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می کند. مدل جدید دارای SuperVOOC Endurance Edition است که از شارژ بیش از حد جلوگیری می‌کند و پیری باتری را کاهش می‌دهد. نورد CE 3 لایت از 25 آوریل به خریداران اروپایی تحویل داده می شود. ما در حال حاضر فقط پیکربندی 8/128 گیگابایتی را می بینیم که قیمت آن 330 یورو / 300 پوند است.

وان پلاس نورد بادز 2

اگر بخواهید می توانید از گوشی جدید نورد با هدفون سیمی استفاده کنید، اما بسیاری از آنها بی سیم شده اند. نورد بادز 2 برخلاف نسخه های اصلی، دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بوده و می توانند نویز پس زمینه را تا 25دسی بل کاهش دهند. در بخش باتری، هدفون ها می توانند تا 5 ساعت با ANC روشن (و 7 ساعت مورد انتظار با ANC خاموش) دوام بیاورند.

خبر خوب این است که هدفون ها از شارژ سریع پشتیبانی می کنند و برای 5 ساعت گوش دادن به 10 دقیقه نیاز دارند – توجه داشته باشید که این عدد با حذف نویز خاموش است. بسته به وضعیت ANC، کیس می تواند در مجموع 27 یا 36 ساعت زمان گوش دادن را ارائه دهد. این هدفون ها مانند مدل های قبلی خود دارای درایورهای 12.4 میلی متری هستند و از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کنند.

همچنین یک تیونر Dirac و یک اکولایزر Sound Master در هیئت مدیره وجود دارد (اینها از طریق برنامه HeyMelody قابل دسترسی هستند). اتصال به بلوتوث 5.3 ارتقا یافته، اما اصول اولیه با پشتیبانی از جفت سریع و حالت بازی 94 میلی‌ثانیه یکسان است. هدفون ها برای موسیقی به کدک AAC متکی هستند. هدفون ها دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند، بنابراین می توانند از باران و عرق کردن جلوگیری کنند. طراحی آنها مانند نمونه های اصلی با ساقه های کوتاه است که کنترل های لمسی را در خود جای می دهند. این ایربادز قرار است با قیمت 70 یورو عرضه شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا