سخت افزار

نسل سوم سرفیس داک مایکروسافت معرفی شد

چند روز پیش، تصاویری از چیزی که به نظر می‌رسید یک سرفیس داک جدید باشد، به‌صورت آنلاین منتشر شد و لوازم جانبی آتی مایکروسافت را پر کرد. اکنون این شرکت از نسل سوم سرفیس داک خود برای کامپیوترهای مجهز به USB4/Thunderbolt 4 رونمایی کرده است.

این دستگاه با جدیدترین سرفیس لپ تاپ استودیو، سرفیس لپ تاپ 5 و سرفیس پرو 9/8 و سایر دستگاه های دارای USB4 سازگار است. نسل جدید سرفیس داک درگاه کلاسیک Surface Connect را به نفع پورت USB4/Thunderbolt 4 مدرن و همه کاره تر کنار می رود. سرعت انتقال داده فوق العاده بالا و انواع اتصالات اضافی مانند USB-A، USB-C، اترنت و صدای 3.5 میلی متری را ارائه می دهد. لیست درگاه ها شامل، یک جک هدفون 3.5 میلیمتری، دو USB-C، دو USB-A، یک اترنت 2.5 گیگابیتی، یک USB-C و یک USB-A در پنل جلویی می شود.

علاوه بر انتقال داده، پورت‌های USB-C Surface Dock 4 می‌توانند تصویر را به دو نمایشگر 4K با فرکانس 60 هرتز ارسال کنند و کامپیوتر شما را تا 96 وات شارژ کنند. سایر جنبه های قابل توجه دسترسی و پایداری است. به گفته مایکروسافت، بسته بندی سرفیس تاندربولت 4 داک 99 درصد قابل بازیافت است و شامل پلاستیک یکبار مصرف نیست. در نهایت، پشت داک دارای نشانگرهای لمسی است که به کاربران کمک می کند تا پورت مورد نیاز خود را پیدا کنند. این محصول اکنون با قیمت 299 دلار در فروشگاه مایکروسافت موجود است

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا