کنسول و بازی

الکترونیک آرتز ریبرند فیفا و برند جدید EA SPORTS FC را معرفی کرد

فرنچایز بازی فیفا الکترونیک آرتز نامی آشنا برای بسیاری از گیمرهای مشتاق و علاقه مندان به فوتبال در سراسر جهان است. این سری که در سال 1993 عرضه شد، از آن زمان به یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازی های ویدیویی ورزشی در تمام دوران تبدیل شده است. این بازی دارای گرافیک واقعی، مدیریت تیمی عمیق و گیم پلی همه جانبه است که طرفداران را برای چندین دهه درگیر خود نگه داشته است.

با به روز رسانی های منظم، ویژگی های جدید و بازی آنلاین، فیفا جایگاه خود را در صنعت بازی های ویدیویی به عنوان یک عنوان ضروری برای طرفداران فوتبال تثبیت کرده است. با این حال، طرفداران باید به چیز دیگری عادت کنند، زیرا EA در حال تغییر نام فرنچایز قدیمی بازی های ویدیویی است. درست است، فیفا دیگر فیفا نامیده نخواهد شد.

الکترونیک آرتز چشم انداز برند جدید خود را برای EA SPORTS FC™ اعلام کرده و اولین نگاهی به آینده فرنچایز آنها است. نام تجاری جدید به پلتفرم EA SPORTS برای ایجاد، نوآوری و رشد تجربیات جدید فوتبال تبدیل خواهد شد و میلیون ها طرفدار را از طریق محصولات کنسول، موبایل، آنلاین و ورزش های الکترونیکی به هم متصل می کند.

هویت برند جدید طی روزهای آینده در بیش از 100 مسابقه در بزرگترین لیگ های جهان معرفی خواهد شد و برای اولین بار از طریق شرکای EA SPORTS دیده خواهد شد. طراحی برند جدید از فرهنگ فوتبال، با شکل غالب در فوتبال، مثلث ها، که در تجربه فوتبال EA SPORTS پیاده سازی شده بوده، الهام گرفته است. EA SPORTS FC نماینده ورزش، نوآوری و تغییر خواهد بود و در کنار شرکای خود به رشد خود ادامه خواهد داد که در یک هدف مشترک یعنی آینده‌ای برای طرفداران فوتبال مشترک هستند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا