کنسول و بازی

چگونه مودهای بازی No Man’s Sky را نصب کنیم؟

آیا می دانستید که No Man’s Sky از مودینگ پشتیبانی می کند و مودها حتی در حالت چند نفره هم کار می کنند؟ درست است، شما می توانید دنیای گسترده و همیشه رویه ای No Man’s Sky را با مجموعه ای مناسب از مدها بزرگتر کنید. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نصب مودها برای No Man’s Sky بدانید را به شما نشان خواهیم داد.

آیا می توانم مودها را برای No Man’s Sky نصب کنم؟

مودینگ از روز اول امکان پذیر بوده است و با پیر شدن No Man’s Sky ساده تر و پیچیده تر شده است. مودها می توانند متغیرهایی مانند تولید سیاره، آمار اسلحه و کشتی را تغییر دهند و حتی مکانیک های برش را دوباره معرفی کنند. مانند افزونه چند ابزار انحصاری شعله افکن. مطمئن نیستید که منظور ما از مودها چیست؟ خوب، حالت‌های بازی ویدیویی افزودنی‌های ساخته‌شده توسط کاربر به بازی هستند که می‌توانند از پیشرفت‌های کوچک تا بازسازی‌های کلی متغیر باشند. شما می توانید بازی هایی مانند Minecraft را با مدها تغییر دهید و پتانسیل No Man’s Sky تفاوتی ندارد.

توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که No Man’s Sky بروزرسانی‌های مکرر را دریافت می‌کند، مودها به سرعت قدیمی می‌شوند. مطمئن شوید که تاریخ آپلود را در هر مودی که ممکن است به آن توجه داشته باشید بررسی کنید!

آیا مودها در بخش مولتی پلیر کار می کنند؟

یکی از جنبه های جالب No Man’s Sky نحوه عملکرد مولتی پلیر آن است و صحنه مودینگ نیز تفاوتی ندارد. از آنجایی که No Man’s Sky هیچ محدودیتی برای مشتری ندارد، مودها کاملاً با مولتی پلیر سازگار هستند. بسته به حالت، سایر بازیکنان حتی ممکن است بتوانند محتوای مود شده شما را ببینند و با آن تعامل داشته باشند. ما به نحوه اطمینان از سازگاری حالت‌هایی که استفاده می‌کنید با مولتی پلیر می‌پردازیم، اما نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که مودها می‌توانند بی‌ثباتی تجربه چند نفره شما را افزایش دهند. حالت‌های خاص ممکن است باعث عدم همگام‌سازی شوند یا به طور کامل شما را از لابی مولتی پلیر جدا کنند.

نحوه پیدا کردن و نصب مودها برای No Man’s Sky

مانند بسیاری از صحنه‌های مودینگ موجود، مودهای No Man’s Sky نیز در Nexus Mods خانه پیدا کرده‌اند. صفحه No Man’s Sky Nexus Mods، بهترین راه برای یافتن مودهای سازگار است. پس از یافتن مود مورد نظر خود، فایل را دانلود و استخراج کنید. شما به احتمال زیاد یک فایل .pak و احتمالاً حتی یک فایل .lua خواهید داشت.

فایل .pak را بگیرید. فایل .lua را می توان نادیده گرفت، زیرا برای یک شکل جایگزین از نصب mod استفاده می شود. سپس به پوشه نصب No Man’s Sky بروید. این بسته به تنظیمات خود شما متفاوت خواهد بود. اگر مالک بازی در Steam هستید، می‌توانید روی عنوان کلیک راست کرده، مکان‌نمای خود را روی Manage نگه دارید و روی Browse Local Files کلیک کنید.

هنگامی که در پوشه نصب با عنوان No Man’s Sky قرار گرفتید، روی GAMEDATA کلیک کنید و به PCBANKS بروید. در این پوشه دو نکته قابل توجه است. اول پوشه MODS است. این باید از قبل وجود داشته باشد. اگر نبود، یک پوشه جدید ایجاد کنید و آن را MODS بنامید. در مرحله دوم، یک فایل متنی به نام DISABLEMODS.TXT وجود خواهد داشت. این فایل متنی پس از هر بروزرسانی به طور خودکار تولید می شود. برای فعال کردن مودها باید فایل متنی را حذف کنید. نگران پشتیبان گیری آن نباشید. این به سادگی یک فایل متنی خالی است. جایگزین کردن فایل متنی با یک فایل دیگر، مودها را دوباره غیرفعال می کند.

از اینجا، شما می توانید فایل .pak خود را از قبل گرفته و در پوشه MODS رها کنید. خوب دفعه بعد که No Man’s Sky را اجرا می کنید، باید صفحه هشدار mod را قبل از منوی شروع ببینید. این بدان معناست که شما با موفقیت مودها را فعال کرده اید.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا