کیونپ سیستم، امروز از سری ذخیره ساز تحت شبکه TS-855eU با عمق کوتاه 2U، از جمله TS-855eU با یک PSU و TS-855eU-RP با منبع تغذیه اضافی، رونمایی کرد. رک‌مونت با عمق کوتاه سری TS-855eU برای استقرار در کابینت‌های کوچک، مکان‌های کاری بزرگ یا خطوط تولید بسیار مناسب است.

سری TS-855eU قوی و با ویژگی‌های قدرتمند و غنی نظیر پردازنده 8 هسته‌ای 2.8 گیگاهرتزی Intel Atom C5125 با فناوری اینتل QuickAssist، پشتیبانی از حافظه تا 64 گیگابایت (پشتیبانی از حافظه ECC)، هشت درایو SATA، دو پورت 2.5GbE همراه است.  با این ویژگی ها و موارد دیگر، سری TS-855eU عملکرد و ظرفیت مورد نیاز سرورهای فایل تجاری، ماشین های مجازی، پشتیبان گیری SaaS و برنامه های مجازی سازی را برآورده می کند.

سری قدرتمند 8 هسته ای TS-855eU انعطاف پذیری و سادگی را در برنامه های تجاری همه کاره از جمله مجازی سازی، دسترسی سریع به داده ها، پشتیبان گیری/بازیابی داده ها و سرورهای فایل درک می کند. اتصال دوگانه 2.5 گیگابایتی، Port Trunking را برای افزایش راندمان انتقال و تحمل خطا فعال می کند. دو اسلات PCIe Gen 3 x4 به کاربران این امکان را می‌دهد تا کارت‌های شبکه 10GbE/25GbE را نصب کنند و SR-IOV را برای افزایش توان ورودی/خروجی فعال کنند.

دو اسلات داخلی M.2 PCIe NVMe پشتیبانی از حافظه کش SSD یا فضای ذخیره سازی سطح خودکار Qtier (موجود در QTS) را برای ارتقاء عملکرد NAS فراهم می کند. سری TS-855eU دارای گواهینامه VMware vSphere و Microsoft Hyper-V برای ذخیره سازی مجازی سازی است. سری TS-855eU یک راه حل پشتیبان گیری و بازیابی همه کاره را ارائه می دهد که از خدمات همه کاره مبتنی بر ابر برای استقرار ابر هیبریدی ساده پشتیبانی می کند. کارمندان آی تی می‌توانند به طور منظم برای محافظت از NAS در برابر باج‌افزار، اسنپ شات های بگیرند و با استفاده از سرویس QVPN شبکه‌های خصوصی مجازی ایجاد کنند تا به داده‌های از راه دور ایمن به NAS دسترسی پیدا کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند به راحتی با افزودن NAS سری TS-855eU به زیرساخت‌های FC SAN موجود با کارت‌های کانال فیبر QNAP، فضای ذخیره‌سازی FC SAN ایجاد کنند. با اجرای سیستم عامل QTS به صورت استاندارد، ذخیره سازی تحت شبکه سری TS-855eU را می توان به طور انعطاف پذیر تغییر داد تا از سیستم عامل قهرمان QuTS مبتنی بر ZFS برای اطمینان بیشتر و یکپارچگی داده ها استفاده کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *