سخت افزار

رونمایی شیائومی از شارژر 20 واتی USB-C سازگار با آیفون 12

همانطور که می دانید اپل تصمیم گرفت که دیگر آداپتور درون جعبه سری آیفون 12 قرار ندهد تا به حفظ محیط زیست کمک کند. این ژست حتی به مدل های قدیمی تر مانند آیفون 11 و آیفون SE 2020 نیز تعمیم داده شد. بدون شک این تصمیم یک بازار سودآور برای تولید کنندگان لوازم جانبی شخص ثالث ایجاد کرد.

در همین راستا، شیائومی یک آداپتور شارژر (USB-C Power Delivery (PD سازگار با آیفون 12 راهی بازار کرده است. شارژر 20W USB-C Fast با گوشی های هوشمند اپل از جمله آیفون 12 سازگار است. قیمت این محصول 39 یوان (5 دلار) است و از 3 نوامبر به فروش می رسد. این شارژر می تواند شارژ سریع شیائومی 10 و آیفون 11 را فراهم کند، چراکه با چندین پروتکل شارژ سریع سازگار بوده و همچنین می تواند شارژ سریع دستگاه هایی مانند سامسونگ S10، آیپد پرو و سوییچ را نیز فراهم کند. شارژر Xiaomi 20W Type-C ظاهر سفید و وزن آن 43.8 گرم است.

شارژر Mi 20W Type-C از دستگاه های سنجش مقاومت خازنی با دقت بالا استفاده می کند، و از حفاظت در برابر ولتاژ بیش از حد، محافظت از جریان بیش از حد، محافظت از اتصال کوتاه، محافظت در برابر درجه حرارت بالا پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های تداخل ضد الکترومغناطیسی، موج کم، و مقاومت در برابر الکتریسیته ساکن است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا