موبایل و تبلتنرم افزار و اینترنت

حالت Companion Mode در دسترس کاربران واتس اپ بتا قرار گرفت

واتس اپ در حال ارائه یک ویژگی جدید به نام حالت Companion برای همه کاربران بتا در پلتفرم اندروید است. این شرکت اولین بار در سال 2022 این ویژگی را معرفی کرده بود و در حال حاضر در حال آزمایش است.

پلتفرم محبوب پیام‌رسانی چت، ویژگی جدید برنامه خود را برای کاربران اندروید بتا که نسخه 2.23.8.2 یا جدیدتر را اجرا کرده، ارائه می دهد. برای کسانی که اطلاع ندارند، حالت Companion اساساً یک لایه دیگر را روی پشتیبانی چند دستگاه موجود اضافه می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا حساب واتس اپ خود را به گوشی هوشمند دیگری متصل کنید تا دسترسی آسان تر به چت های خود داشته باشید. حتی اگر دستگاه اصلی شما اتصال اینترنتی فعال نداشته باشد، کار می کند.

در حال حاضر، Companion Mode فقط برای پلتفرم اندروید در دسترس است و به شما اجازه می دهد یک دستگاه اندروید ثانویه را متصل کنید. برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید پیام رسان واتس اپ یا برنامه بیزینس بتا را در تلفن اندرویدی ثانویه خود دانلود کنند. پس از این مرحله، می‌توانید گزینه Link a device را در برنامه انتخاب کنید، در حالی که برنامه را روی تلفن اصلی خود اجرا می‌کنید و همچنین به تنظیمات بروید و سپس به دستگاه‌های پیوند داده شده بروید.

اسکن یک کد QR از این صفحه از تلفن ثانویه شما در نهایت این دو دستگاه را به هم مرتبط می کند. بنابراین اکنون، می توانید به تاریخچه چت خود در هر دو دستگاه به طور یکپارچه دسترسی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که این ویژگی هنوز در حالت بتا است. به عبارت دیگر، برخی از جنبه های ویژگی جدید هنوز در دسترس نیست. در حال حاضر، می توانید حداکثر چهار دستگاه را لینک دهید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا