سخت افزار

معرفی مینی کامیپوتر ZBOX edge MI351 با تراشه Alder Lake اینتل

مینی پی سی های باریک به دلیل اندازه جمع و جور و قابل حمل بودن به طور فزاینده ای محبوب می شوند. این کامپیوترهای مینیاتوری علیرغم ضریب فرم کوچکشان می توانند قدرت زیادی داشته باشند، و آنها را به گزینه ای عالی برای کسانی تبدیل می کند که به یک راه حل محاسباتی قدرتمند نیاز دارند که فضای زیادی را اشغال نکند.

علاوه بر این، طراحی شیک آنها به آنها اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با هر فضای کاری یا تنظیمات سرگرمی ترکیب شوند و آنها را به یک مکمل عالی برای هر خانه یا دفتری تبدیل کند. Zotac جدیدترین مینی کامپیوتر خود را با نام ZBOX edge MI351 که بر روی پردازنده‌های قدرتمند اینتل Alder Lake-N ساخته شده، عرضه کرده است. علیرغم اندازه باریک 149.86 در 149.86 در 27.94 میلی‌متر، مینی پی سی دارای ویژگی‌هایی است که آن را به یک راه‌حل محاسباتی عالی برای استفاده شخصی و حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

ZBOX edge MI351 دارای 16 گیگابایت رم DDR5 قابل تعویض است که می تواند با سرعت 4800 مگاهرتز کار کند و آن را برای چندوظیفگی و اجرای برنامه های پرمصرف منابع عالی می کند. مینی پی سی همچنین مجهز به اسلات M.2 2280 است که به راحتی قابل دسترسی است، اگرچه زوتاک هنوز تایید نکرده که این اسلات با PCIe 3.0 یا PCIe 4.0 سازگار است.

برای کنترل پردازنده در حین انجام کارهای سخت، ZBOX edge MI351 دارای یک راه حل خنک کننده فعال کوچک است. پردازنده‌هایی مانند پردازنده N100 و پردازنده N200 می‌توانند در حین انجام کارهای سخت به 25 وات افزایش پیدا کنند، بنابراین یک راه‌حل خنک‌کننده برای حفظ دمای پردازنده ضروری است. این امر طول عمر دستگاه را تضمین می کند و عملکرد موثر آن را حفظ می کند.

از نظر اتصال، ZBOX edge MI351 دارای چهار پورت USB 3.2 Type-A، DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، اتصالات اترنت گیگابیتی و ورودی و خروجی 3.5 میلی متری است. با این حال، به دلایلی، Zotac مخالف گنجاندن هر گونه پورت USB Type-C است. Zotac هنوز قیمت یا در دسترس بودن را تایید نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا