نرم افزار و اینترنت

هارمونی اواس 4.0 پاییز امسال منتشر می شود

هواوی از جدیدترین راه حل هوشمند خودرویی خود معرفی کرده که شامل Huawei ADS 2.0 با اولین شبکه GOD فیوژن لیزری صنعت و ناوبری هوشمند رانندگی NCA است که 90 درصد از صحنه‌های شهری را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، این شرکت همچنین تایید کرد که HarmonyOS 4.0 در پاییز 2023 منتشر می شود.

انتظار می رود HarmonyOS 4.0 به خودروها، پوشیدنی ها و گوشی های هوشمند راه یابد. این به‌روزرسانی از موقعیت‌یابی منبع صدا با پشتیبانی از 6 ناحیه‌ی صوتی بهره خواهد برد و امکان کنترل همزمان چندین صفحه‌نمایش را در خودروها ارائه خواهد داد. علاوه بر این، نسخه جدید این سیستم عامل ردیابی موقعیت چشم کابین و تشخیص وضعیت چشم را به همراه پشتیبانی از پخش چند صفحه، چند کاناله و دو جهته در صفحه نمایش ها و دستگاه ها اجرا می کند.

HarmonyOS 4.0 جدیدترین نسخه اضافه شده به مجموعه راه حل های هوشمند خودروی هواوی خواهد بود که شامل سیستم رانندگی پیشرفته (ADS)، سیستم هوشمند کابین خلبان (ICS) و فناوری 5G-V2X (خودرو به همه چیز) می شود. این راه‌حل‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با بهره‌گیری از قدرت اتصال هوش مصنوعی و 5G، تجربه رانندگی همهجانبه‌تری و یکپارچه‌تری را برای رانندگان و مسافران فراهم کنند.

به طور کلی، انتظار می‌رود که HarmonyOS 4.0 ارتقاء بزرگی برای سیستم عامل موجود هواوی باشد و پلتفرم جامع‌تر و هوشمندانه‌تری را برای برنامه‌های خودرو فراهم کند. همانطور که این شرکت به گسترش حضور خود در بازار خودرو ادامه می دهد، می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد نوآوری ها و پیشرفت های بیشتری باشیم.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا