نرم افزار و اینترنت

امکان استفاده از یک حساب واتس‌اپ روی حداکثر پنج گوشی به طور همزمان فراهم شد

پس از معرفی قابلیت استفاده طولانی مدت از یک حساب کاربری در یک گوشی و چندین دستگاه دیگر در سال 2021، امروز واتس اپ با نتیجه گیری منطقی این تلاش بازگشته است. این سرویس اکنون چیزی را ارائه می دهد که باید بیشترین درخواست را داشته باشد. می‌توانید از یک حساب واتس‌اپ در حداکثر پنج گوشی استفاده کنید.

هر تلفن اضافی را به همان روش معمول واتس اپ در مرورگرهای وب، تبلت ها و دسکتاپ لینک می دهید. هر تلفن متصل شده به طور مستقل به واتس اپ متصل می شود و تضمین می کند که پیام ها، رسانه ها و تماس های شما رمزگذاری شده باقی می مانند. علاوه بر این، اگر تلفن اصلی شما “برای مدت طولانی” غیرفعال باشد (شرکت چیز دقیق تری را مشخص نکرده است)، به عنوان یک اقدام احتیاطی امنیتی، به طور خودکار از همه دستگاه های همراه خارج می شوید.

بنابراین اکنون می توانید در نهایت بدون خروج از واتس اپ بین چندین گوشی جابجا شوید. می‌توانید از چندین تلفن با یک حساب واتس‌اپ استفاده کنید که در هر کدام از آنها وارد شده‌اید. این به روز رسانی در حال حاضر برای همه کاربران در سراسر جهان آغاز شده است. علاوه بر این، واتس اپ همچنین (طی همان هفته های آتی) یک “روش در دسترس تر” را برای لینک دادن به دستگاه های همراه ارائه می دهد.

می‌توانید شماره تلفن خود را در واتس‌اپ وب وارد کنید و سپس یک کد یکبار مصرف دریافت کنید، که می‌توانید به جای اسکن کردن یک کد QR، از آن برای فعال کردن لینک دستگاه در تلفن خود استفاده کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا