گجت و پوشیدنی

موتو واچ 70 و واچ 200 معرفی شدند

موتورولا جدیدترین محصولات ساعت هوشمند خود را به نام موتو واچ 70 و موتو واچ 200 معرفی کرد. اولی یک ساعت هوشمند اقتصادی با تمرکز بر ویژگی‌های معمول پایش سلامت و فعالیت بوده، در حالی که دومی چند مشخصات برتر دیگر از جمله نمایشگر AMOLED و تماس بلوتوث را به همراه دارد. موتورولا هنوز قیمت و در دسترس بودن را فاش نکرده، اما وب سایت رسمی می گوید هر دو ساعت به زودی در لیست قرار می گیرند.

موتو واچ 200

موتو واچ 200 یک صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED را در یک قاب آلومینیومی 45 میلی متری ارائه می کند. این ساعت ضد آب 5ATM است و دارای نمایشگر ضربان قلب، سنج SpO2، شتاب سنج و ارتفاع سنج است. نظارت بر فعالیت برای بیش از 28 ورزش و GPS داخلی دریافت می کنید. واچ 200 می‌تواند داده‌های شما را با Google Fit و Strava همگام‌سازی کند.

واچ 200 دارای سیستم عامل Moto Watch است و یک میکروفون و بلندگو برای تماس‌های روی دستگاه دارد. یک باتری 355 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که موتورولا ادعا می کند با استفاده منظم می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. این ساعت از طریق بلوتوث 5.3 LE به تلفن شما همگام می شود و همچنین دارای هشدارهای تشخیص سقوط است. موتو واچ 200 در رنگ های مشکی و طلایی فانتوم عرضه خواهد شد.

موتو واچ 70

موتو واچ 70 یک LCD خمیده 1.69 اینچی در یک قاب آلیاژ روی 43 میلی متری دارد. این ساعت هوشمند دارای استاندارد IP67 و نمایشگر ضربان قلب و سنسور دما است. شما همان فعالیت و پایش خواب را در واچ 200 و همچنین بیش از 100 گزینه واچ فیس دریافت می کنید.

ساعت با بلوتوث 5.0 LE متصل شده و سیستم عامل Moto Watch را بوت می کند. یک باتری 355 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که با 10 روز استفاده فعال رتبه بندی می شود. موتو واچ 70 در یک رنگ مشکی فانتوم عرضه می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا