اولین هدبند حسگر مغز میوز در سال 2013 عرضه شد که با بررسی امواج مغزی، به شما کمک شایانی می‌کرد. حالا در جریان نمایشگاه CES 2020 شاهد معرفی هدبند هوشمند میوز اس (Muse S) هستیم که ویژگی‌های تازه‌ای دارد. درون‌پویی یا مدیتیشن که با نام مراقبه نیز شناخته می‌شود، به‌طور کلی فنون و روش تسلط بر ذهن است. به گفته معتقدان به این روش، هدف مراقبه تربیت و کنترل ذهن توسط تکنیک‌های درون‌گرایانه برای رسیدن به شادی آگاهی و آرامشی عمیق و طولانی و غیر وابسته به غیر است.

این دستگاه طی این سال‌ها چندین بار اصلاح شده است و اکنون با یک شکل کاملاً جدید متشکل از بالشتک‌های لاستیکی و اجزای فلزی خارجی که همگی در یک پارچه مخمل قرار گرفته‌اند با نام “Muse S” معرفی شده و به گونه‌ای طراحی شده است که روی انواع سرها بهتر و راحت‌تر قرار گیرد. همه این‌ها باعث می‌شود که یک خواب سبک کاملا سفارشی سازی شده داشته باشید و همان طور که انتظار دارید، بخوابید. این هدبند هوشمند که برای مدیتیشن هم طراحی شده، دارای یک معلم مخصوص مدیتیشن است که صدای او با امواج مغزی دریافت شده از سوی هدبند، تغییر پیدا می‌کند. این هدبند، فعالیت مغزی، ضربان قلب، حرکات بدن و تنفس شما را نیز آنالیز می‌کند.

هدبند هوشمند میوز اس البته خواب ارزانی را برای شما فراهم نمی‌کند، زیرا برای خرید آن باید 350 دلار هزینه کنید و البته این پایان کار نیست. برای دسترسی کامل به تمامی مدیتیشن‌های صوتی، باید اشتراک آن را خریداری نمایید که ماهیانه 13 دلار و سالیانه 95 دلار است. این دستگاه از هم اکنون در ایالات متحده در دسترس است و بزودی در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *