سخت افزار

معرفی مینی کامپیوترهای Minisforum با تراشه های سری N اینتل

Minisforum به تازگی جدیدترین مینی کامپیوترهای مجهز به تراشه سری N اینتل را به نام های سری ونوس UN100 و UN305 رونمایی کرد. این دستگاه‌ها برای ارائه یک تجربه اداری برتر در فرم فاکتور کوچک طراحی شده‌اند که با پردازنده‌های پیشرفته سری N اینتل (Intel N100 و Intel Core i3-N305) طراحی شده‌اند و بهبود عملکرد قابل توجهی را نسبت به محصولات سطح پایه ارائه می‌کنند.

UN100 و UN305 با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5-4800، حافظه ذخیره سازی M.2-2280 SATA SSD، و یک اسلات توسعه برای هارد دیسک 2.5 اینچی و کارت TF همراه هستند. طراحی یکپارچه تمام فلزی، که با استفاده از فناوری پیشرفته ماشینکاری CNC با حجم 0.6 لیتر (طول 136 میلی متر در عرض 121 میلی متر در ارتفاع 39 میلی متر) ساخته شده، ظاهری براق و زیبا را ارائه می دهد و در عین حال قابلیت حمل استثنایی را بدون افت عملکرد بدون ایراد حفظ می کند.

گزینه های اتصال شامل چهار پورت USB 3.2 Type A، دو درگاه HDMI، دو درگاه اترنت 1G RJ45، یک جک هدفون/میکروفون و یک پورت Type C با امکانات کامل (پشتیبانی از اتصال PD تک خطی) است. علاوه بر این، دستگاه ها با VESA mount سازگار هستند و امکان اتصال آسان به پشت مانیتور را فراهم می کنند. قیمت پایه این مینی کامیپوترهای از 200 دلار خواهد بود و بسته به پیکربندی افزایش می یابد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا