صوتی و تصویری

هایسنس تلویزیون های سری A85K را معرفی کرد

هایسنس از عرضه جدیدترین سری تلویزیون های OLED خود، سری A85K خبر داد. این تلویزیون ها که در مدل های 55 و 65 اینچی عرضه می شوند، دارای صفحه نمایش خیره کننده ای هستند که 97 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. با حداکثر روشنایی 900 نیت و مقدار معمولی حدود 135 نیت، A85K یک تجربه تماشای زنده و فراگیر را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی های برجسته A85K نسبت کنتراست 150000:1 آن است که سیاهی عمیق و سفیدی روشن را تضمین می کند. علاوه بر این، تلویزیون از Dolby Vision IQ، HDR10+ و HLG پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد از طیف گسترده‌ای از محتوا با جزئیات خیره‌کننده لذت ببرید. A85K همچنین دارای ارتقاء مقیاس 4K، صاف کردن موشن MEMC و ابزار کاهش نویز است که همه اینها به یک تجربه تماشای عالی کمک می کنند.

A85K همچنین با در نظر گرفتن گیمرها طراحی شده، و با حالت Game Pro موجود، تاخیر ورودی را تنها به 9 میلی ثانیه کاهش می دهد. این تلویزیون از AMD FreeSync Premium پشتیبانی می‌کند و برای کسانی که می‌خواهند از گیم‌پلی روان و پاسخگو لذت ببرند، گزینه‌ای عالی است. علاوه شش بلندگوی داخلی 10 واتی در این سری موجود بوده که با Dolby Atmos و DTS Virtual:X سازگار هستند و به شما اطمینان می‌دهند که بهترین تجربه صوتی ممکن را داشته باشید.

مدل جدید بر روی سیستم عامل VIDAA U7.0 اجرا می شود که دسترسی به طیف گسترده ای از پلتفرم های پخش از جمله نتفلیکس، دیزنی پلاس و یوتیوب را فراهم می کند. A85K همچنین دارای Wi-Fi دو بانده و بلوتوث 5.0 است که اتصال بی سیم به دستگاه های دیگر را آسان می کند. اتصالات فیزیکی را می توان از طریق پورت های HDMI 2.1، HDMI 2.0، USB 3.0 و USB 2.0 نیز انجام داد.

A85K از تراشه چهار هسته‌ای مدیاتک MT9618 استفاده می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که می‌تواند حتی سخت‌ترین وظایف را نیز به راحتی انجام دهد. این تلویزیون دارای یک کنترل از راه دور است، اما می توان آن را با استفاده از دستورات صوتی Amazon Alexa یا Google Assistant نیز کنترل کرد. در حالی که تاریخ عرضه و قیمت A85K هنوز اعلام نشده، واضح است که هایسنس بار دیگر در مورد تلویزیون‌های OLED سطح بالاتری را افزایش داده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا