موبایل و تبلت

انتشار جزئیات فناوری Ultimate در دوربین گوشی Camon 20 Premiere

تکنو اوایل این ماه سری جدید Camon 20 را معرفی کرد و مدل پرچمدار این سری دارای تنظیمات دوربین منحصر به فرد است. این دوربین به مجموعه‌ای از فناوری‌های تصویربرداری مجهز بوده که شرکت آن را Ultimage نامیده، و ترکیبی از سنسور تصویر و ویژگی‌های هوش مصنوعی است. Tecno Camon 20 Premiere ویترین کاری است که Ultimage می تواند انجام دهد. این گوشی دارای یک سنسور RGBW است که این شرکت چند سالی است روی آن کار کرده است. داشتن یک ساب پیکسل سفید به جای ساب پیکسل سبز دوم، عبور نور را افزایش می دهد.

علاوه بر این، این شرکت از یک عنصر شیشه ای در آرایه لنز (1G + 6P) استفاده کرده که به بهبود فرآیند کمک می کند. در نهایت، هیچ جایگزینی برای اندازه سنسور وجود ندارد، Premiere از یک سنسور 1/1.73 اینچی به یک سنسور 1/1.56 اینچی یا از نظر اندازه پیکسل از 0.8 میکرومتر به 1.0 میکرومتر رسید. به یاد داشته باشید که سطح به صورت درجه دوم مقیاس می شود، بنابراین پیکسل های جدید 56.25 درصد مساحت جمع آوری نور بیشتری دارند.

پریمیر همچنین از تثبیت‌کننده تصویر با تغییر سنسور به‌جای نوع اپتیکال مورد استفاده در مدل‌های قبلی استفاده می‌کند. حسگر 5000 بار در ثانیه حرکت می‌کند تا سایر حرکات ناخواسته را تصحیح کند و تصویر واضح‌تری در تاریکی ایجاد کند.

خروجی RAW دوربین به “الگوریتم استاد پرتره” تغذیه می‌شود که بر روی 50 میلیون عکس از افراد با رنگ‌های پوست مختلف آموزش داده شده است. این به کاربران امکان می دهد آنچه را که نکنو “عکس کامل با یک شات” می نامد، بگیرند. در صورتی که اعلامیه را از دست دادید، Tecno Camon 20 Premiere دارای تنظیمات دوربین بسیار خوب است. همانطور که قبلا ذکر کردیم، ماژول دوربین اصلی یک سنسور 50 مگاپیکسلی RGBW است. ماژول فوق عریض از یک سنسور 108 مگاپیکسلی در پشت لنز 115 درجه خود استفاده می کند که بالاترین وضوح دوربین UW است که تا به امروز دیده ایم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا