گجت و پوشیدنی

ایسوس AirVision M1 یک نمایشگر پوشیدنی برای چند کار است

ایسوس در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس لیست بسیار طولانی از محصولات خود را معرفی کرده  که از جمله آنها می توان به یک عینک با تکنولوژی پیشرفته به نام AirVision M1 اشاره کرد. این واقعاً رقیبی برای Apple Vision Pro آینده نیست و هدگیرهای واقعیت مختلط دیگر شرکت‌ها در این رویداد معرفی شدند.

AirVision M1 یک نمایشگر پوشیدنی با قابلیت تولید چندین صفحه مجازی است که ظاهراً کاربران می توانند چندین کار را همزمان انجام دهند. این پوشیدنی به صفحه نمایش Micro OLED FHD (1920 x 1080) مجهز شده که میدان دید عمودی 57 درجه دارد. سیستم دستگاه دارای سه درجه آزادی بوده و کاربران می‌توانند چندین صفحه نمایش را با نسبت تصویری که ترجیح می‌دهند، چه 16:9، 21:9 یا 32:9 در هر کجا که می‌خواهند پین کنند.

آنها می توانند این کار را از طریق صفحه لمسی عینک واقع در سمت چپ انجام دهند، جایی که می توانند روشنایی را تنظیم کرده و حالت سه بعدی را فعال کنند. این دستگاه همچنین دارای میکروفون و بلندگوهای داخلی حذف نویز است. اگرچه ممکن است به نظر برسد که AirVision M1 می‌تواند همراه خوبی برای افرادی باشد که باید هنگام سفر کار خود را به همراه داشته باشند، این یک پوشیدنی مستقل نیست: برای کار باید از طریق USB-C به رایانه یا تلفن متصل شود. ایسوس هنوز هزینه و زمان عرضه آن را فاش نکرده، اما مشخصات و قابلیت‌های آن نشان می‌دهد که هزینه آن کسری از Vision Pro اپل خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا