نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از Passkey به 1Password رسید

بسیاری از Passkey به عنوان آینده احراز هویت آنلاین فکر می کنند. دانستن رمز عبور شما توسط شخص دیگری می تواند برای زندگی آنلاین شما فاجعه بار باشد، و در حالی که احراز هویت دو مرحله ای به شما کمک می کند، راه هایی برای حفظ امنیت بیشتر وجود دارد. در حال حاضر، یکی از اپلیکیشن های مدیریت رمزعبور دیگر از Passkey پشتیبانی می کند.

1Password قبلاً اعلام کرده بود که قصد دارد از Passkey پشتیبانی کند. این برنامه اکنون به شما امکان می‌دهد Passkey را برای سرویس‌هایی که در آن تنظیم کرده‌اید اضافه و مدیریت کنید، به شما این امکان را می‌دهد که به طور کامل از شر گذرواژه‌ها خلاص شوید و بنابراین، حساب خود را در برابر عوامل مخرب حتی ایمن‌تر کنید.

اگر نمی دانید Passkey چیست، ما یک توضیح کامل به زبان ساده داریم؛ نسخه کوتاه آن این است که مرحله وارد کردن رمز عبور را از فرآیند ورود به سایت یا سرویس حذف کرده و به طور کامل با احراز هویت درون دستگاهی با استفاده از روش بیومتریک در تلفن یا رایانه خود جایگزین می شود. اگر از یک برنامه مدیریت رمز عبور استفاده می کنید، اساساً برای شما یکسان است، به جز اینکه به جای وارد کردن رمز عبور پس از گذاشتن اثر انگشت، فقط مستقیماً احراز هویت می شود.

در حال حاضر، Passkey در نسخه تلفن همراه 1Password در دسترس نیست، و اگر می‌خواهید به آنها بپردازید، باید نسخه بتا افزونه مرورگر را دانلود کنید. همچنین هنوز نمی‌توانید رمز اصلی خود را با یک Passkey جایگزین کنید، اگرچه این رمز در نقشه راه است و باید ظرف چند ماه آینده وارد شود. اگر می‌خواهید Passkey را امتحان کنید، نسخه بتا افزونه مرورگر را دانلود کنید یا صبر کنید تا برای همه منتشر شود.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا