در جریان رویداد Society for Information Display شرکت TCL CSOT از اولین نمایشگر خودرو خود رونمایی کرد که بسیار بزرگ است. مطمئنا، مرسدس EQS و اکنون EQE یک صفحه نمایش 56 اینچی ارائه می دهند، اما از نظر فنی سه نمایشگر مجزا در زیر یک پنل شیشه ای به طول 56 اینچ است.

TCL چیز متفاوتی را ارائه می دهد؛ نمایشگر پیوسته 47.5 اینچی زیر شیشه خمیده 1.4 متری که می تواند از یک طرف خودرو به سمت دیگر کشیده شود. کل قسمت نمایشگر مجهز به حسگر لمسی درون سلولی است و به ورودی های متعدد پاسخ می دهد و این امکان را برای راننده و مسافر به طور همزمان فراهم می کند.

صفحه نمایش منحنی دارای شعاع 4200R است، یک دسته ابزار یکپارچه بدون هیچ گونه مرزی ارائه می دهد و به مسافر اجازه می دهد تا سرگرمی اطلاعاتی را کنترل کند. ماتریس مینی ال ای دی با 3000 ناحیه لوکال دایمینگ دارای نسبت کنتراست 1000000:1 و وضوح 8K بومی است که آن را به بالاترین وضوح صفحه نمایش در صنعت خودرو تبدیل می کند.

TCL به جای اینکه عمودی حرکت کند و طراحی چرخشی ارائه کند، یک رویکرد ساده و در عین حال موثر را در پیش گرفت. استفاده از عرض کامل داشبورد بسیار منطقی است، و در حالی که تلاش مرسدس به دلیل اندازه اشتراکی صفحه نمایش آن چشمگیر است، ایده TCL بسیار درجه یک تر و استفاده آسان تر است.

محصول TCL خوب است و با داشتن صفحه نمایش بزرگ و در عین حال در یک مونتاژ واحد و با نصب ساده، هزینه خودروسازان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. تنها چیزی که احتمالاً در اینجا گم شده، افزونگی است. هنگامی که خودروسازان دسته ابزار را با صفحه نمایش های یکپارچه جایگزین می کنند، این همیشه نگران کننده است. این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد اولین صفحه نمایش خودرو خود به اشتراک نگذاشت و در این مرحله، هیچ خودروسازی هنوز متعهد به نصب آن در هیچ یک از خودروهای خود نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *