امروز، مارک زاکربرگ در فیس‌بوک اعلام کرد که Meta Verified هفته آینده عرضه خواهد شد؛ این یک سرویس اشتراکی با پیشنهاد مشابه توییتر بلو است. این سرویس که قبلاً به دنبال اضافه شدن کد به برنامه اینستاگرام شایعه شده بود، در استرالیا و نیوزلند به همراه کشورهای بیشتری برای دنبال کردن در آینده آغاز خواهد شد.

ویژگی های اصلی این محصول که از 11.99 دلار در ماه در وب یا 14.99 دلار در ماه در iOS شروع می شود، شامل امکان تأیید حساب خود با شناسه دولتی است که به متا امکان می دهد به طور مؤثرتری هرگونه حساب قلابی را پیدا و حذف کند. همچنین یک نشان آبی که در کنار نام شما نمایش داده می شود و دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری را اعطا می کند.

چند مزیت اضافی وجود دارد که به مشترکین این سرویس اعطا می شود، از جمله دسترسی به برچسب های انحصاری برای استفاده در استوری و ریلز، و همچنین 100 ستاره رایگان در ماه دریافت خواهند کرد که ارز دیجیتال متا برای سازندگان انعام است. علاوه بر این، اگر می‌خواهید نام پروفایل، نام کاربری، تاریخ تولد یا عکس پروفایل خود را پس از تأیید تغییر دهید، باید از ابتدا فرآیند تأیید را دوباره طی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *