صوتی و تصویری

ایسوس از مانیتور ROG Swift OLED PG49WCD رونمایی کرد

مجموعه مانیتورهای گیمینگ ROG OLED در حال حاضر شامل مجموعه ای قانع کننده از گزینه ها است. ROG Swift OLED PG42UQ و ROG Swift OLED PG48UQ بزرگ و شارژی، ویژگی‌های نمایشی استثنایی را در پنل‌های بزرگ خیره‌کننده ارائه می‌دهند. اکنون، ما آماده ایم تا تمام مزایای فناوری OLED را برای گیمرهایی که هوس غوطه ور شدن نمایشگر فوق عریض را دارند، بیاوریم.

با مانیتور ROG Swift OLED PG49WCD آشنا شوید! این مانیتور مجهز به Smart KVM (یک راه حل خنک کننده برتر ROG) و یک پنل QD-OLED روشن و پر جنب و جوش، آماده است تا در مرکز بازی شما قرار گیرد. با توجه به اینکه این صفحه نمایش 49 اینچی است، شاید بهتر باشد که ROG Swift OLED PG49WCD را به جای یک صفحه نمایش فوق عریض، یک نمایشگر سوپر اولتراواید بنامیم. با رزولوشن 5120×1440 پیکسل خود، تمام فضای دسکتاپ ارائه شده توسط دو نمایشگر مجزای 1440p 16:9 را در اختیار شما قرار می دهد.

انحنای 1800R آن، نمایشگر را در اطراف دید شما می‌پیچد و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که رنگ‌ها واضح و روشن هستند، حتی در سمت‌های انتهایی نمایشگر. فرم فاکتور فوق العاده گسترده PG49WCD آن را به انتخابی قانع کننده برای ژانرهای خاص، مانند بازی های رقابتی تبدیل می کند. اما به لطف Smart KVM آن، می‌توانید گستره وسیعی از پیکسل‌های این مانیتور را به روش‌های شگفت‌انگیزی کار کنید. این ویژگی نوآورانه به شما امکان می دهد دو رایانه را با یک صفحه کلید و ماوس کنترل کنید، و هر دو صفحه در سراسر صفحه نمایش عریض تقسیم شوند.

هنگامی که ماوس خود را بین یک طرف صفحه و سمت دیگر حرکت می دهید، به طور خودکار کنترل را بین دو دستگاه تغییر می دهد. حتی می‌توانید یک فایل را از یک دستگاه کپی کرده و روی دستگاه دیگر جای‌گذاری کنید و به لطف اتصال USB 3.2 بسیار سریع است. برای سهولت استفاده از Smart KVM، مانیتور PG49WCD مجموعه‌ای از پورت‌های DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 و درگاه‌های USB 3.2 Gen 1 Type-A با پهنای باند بالا را ارائه می‌کند تا بتوانید لوازم جانبی و دستگاه‌های ذخیره‌سازی خود را متصل کنید. علاوه بر این، یک پورت USB Type-C کامل با توان 90 وات را پیدا خواهید کرد تا بتوانید دستگاه متصل را حتی در حین اتصال به نمایشگر شارژ کنید.

نرخ تازه‌سازی 144 هرتز آن انیمیشن روان و سریع را ارائه می‌کند، در حالی که زمان پاسخ‌گویی بسیار کم 0.03 میلی‌ثانیه آن تاری را برای وضوح عالی در اکشن‌های سریع به حداقل می‌رساند. فناوری AMD FreeSync Premium Pro، گیم پلی بدون پارگی و تاخیر کم را تضمین می کند. جوی استیک ROG Swift OLED PG49WCD با دسترسی آسان به شما امکان می دهد تنظیمات نمایشگر را به سرعت تنظیم کنید. با این حال، بسته به تنظیمات میز شما، ممکن است انجام تنظیمات با ماوس و صفحه کلید قابل اعتمادتان آسان تر باشد. 

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا