پس از اینکه در دوربین Osmo Pocket 3 ظاهر شد، سیستم میکروفون بی‌سیم DJI Mic 2 به طور رسمی با چند ارتقای خوب نسبت به نسل قبلی خود معرفی شد. اکنون می تواند به طور مستقیم از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل شود، در حالی که کیفیت ضبط داخلی بهبود یافته و کاهش نویز هوش مصنوعی، صفحه نمایش لمسی بزرگتر، کنترل آسان تر و موارد دیگر را نیز ارائه می دهد.

فرستنده ها در رنگ خاکستری با طراحی جدید و شفاف عرضه می شوند و DJI گزینه رنگ سفید را نیز معرفی کرده است. آنها کمی کوچکتر از قبل هستند، اما با گیره، پایه مغناطیسی و ورودی میکروفون 3.5 میلی متری تا حد زیادی شبیه نمونه های قبلی خود هستند. دکمه های پاور و لینک اکنون در یک طرف و به جای مستطیلی گرد هستند و دکمه ضبط و ورودی USB-C در طرف دیگر قرار دارند.

در یک تغییر خوش‌آمد، سازنده LED روشن را به کناره‌ها منتقل کرد، به جای نزدیک به جلو مانند قبل، جایی که به‌طور آزاردهنده در دوربین ظاهر می‌شد. لوگوی DJI در جلو و وسط است، بنابراین برای پوشاندن آن همچنان به یک تکه نوار سیاه نیاز دارید. گیرنده به طور قابل توجهی تغییر کرده و حالا با یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 1.1 اینچی و یک چرخ شست جدید برای تنظیم آسان تر همراه است. DJI اتصال فرستنده را به طور مستقیم به گوشی شما و همچنین از طریق آداپتورهای USB-C و Lightning شامل ساده‌تر کرده است.

مزیت بزرگ Mic 2 نسبت به کیت های دیگر مانند Rode wireless Go 2، کیس شارژی است که با کیت دو فرستنده فروخته می شود. در حال حاضر تا 18 ساعت استفاده با شارژ را پشتیبانی می کند، که در مقایسه با 15 ساعت قبل، و فرستنده ها از 5.5 به 6 ساعت ارتقا یافته اند. در صدر لیست ویژگی های جدید، پشتیبانی مستقیم از اتصال بلوتوث است که به شما امکان می دهد یک میکروفون فرستنده را بدون نیاز به گیرنده با تلفن خود (یا Osmo Pocket 3 و Action Cam 4 DJI) هماهنگ کنید.

این به سازندگان اجازه می‌دهد که یک میکروفون فرستنده را به تنهایی با قیمت 99 دلار خریداری کنند یا میکروفون Lavalier DJI را با 35 دلار اضافی اضافه کنند. لینک دادن تلفن نسبتاً آسان است؛ دکمه ضبط را برای سه ثانیه نگه دارید تا آن را در حالت بلوتوث قرار دهید، سپس دکمه پیوند را برای دو ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

از آنجا، تلفن شما باید فرستنده را شناسایی کند. با Pixel 7a من عالی کار کرد، حتی اگر در لیست تایید شده نیست، و حداقل می‌توانم فیلمبرداری را با صدایی با کیفیت بسیار بهتر شروع کنم. چند نکته وجود دارد: ویژگی حذف نویز هوش مصنوعی هنگام اتصال به گوشی هوشمند کار نمی کند و شما می توانید هر بار فقط از یک فرستنده استفاده کنید. با این حال، اگر ترکیب فرستنده/گیرنده را دارید، می توانید مانند قبل با اتصال مستقیم گیرنده به تلفن خود، صدا را نیز دریافت کنید.

صحبت از این است که Mic 2 چند بهبود در کیفیت صدا دارد. این محصول نوید “صداهای شفاف تر و طبیعی تر” را برای مصاحبه ها یا کارهای استندآپ در جایی که عمدتا از آن استفاده می شود، می دهد. اگرچه DJI Mic قبلی از ضبط داخلی به عنوان پشتیبان فایل‌های دوربین پشتیبانی می‌کرد، اما اکنون آن را با کیفیت شناور 32 بیتی بالاتر ضبط می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون ترس از اعوجاج، حداکثر بهره را ببرید. همچنین از نقطه اورلود صوتی بالاتر (AOP)، تا 120 دسی بل از 114 دسی بل پشتیبانی می کند، به این معنی که در سطوح صوتی بالاتر، اعوجاج کمتری خواهید دید.

ترفند کیفیت دیگر حذف نویز هوش مصنوعی است که به Mic 2 اجازه می دهد تا نویز محیطی را کاهش دهد و صداها بهتر برجسته شوند. DJI قول داده است که در “محیط های پیچیده و پر سر و صدا، مانند خیابان ها و رستوران ها” کار می کند. این محصول اکنون با قیمت 349 دلار با دو فرستنده، یک گیرنده و جعبه شارژ، 219 دلار برای فرستنده و گیرنده و 99 دلار برای فرستنده جداگانه در دسترس است. همچنین می توانید کیس شارژ را به صورت جداگانه با قیمت 69 دلار خریداری کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *