سخت افزار

کورسیر حافظه DDR5 سری DOMINATOR Titanium را معرفی کرد

کورسیر، امروز از جدیدترین حافظه DOMINATOR TITANIUM DDR5 رونمایی کرد. DOMINATOR TITANIUM که با استفاده از برخی از سریعترین آی سی های DDR5 در کنار فناوری خنک کننده ثبت شده CORSAIR DHX برای بهبود پتانسیل اورکلاک ساخته شده، میراث DOMINATOR را با طراحی خیره کننده و عملکرد خیره کننده ادامه می دهد.

حافظه DOMINATOR TITANIUM DDR5 با طراحی جدید و زیبا و جدید و ساخته شده با استفاده از متریال و اجزای پریمیوم، برای هر دو پلتفرم اینتل و AMD ارائه شده و از Intel XMP 3.0 در صورت جفت شدن با پردازنده های هسته دوازدهم و سیزدهم یا AMD EXPO برای پردازنده های Ryzen 7000 در دسترس خواهد بود. این فناوری ها اورکلاک آسان را تنها با چند کلیک روی پلتفرم های سازگار امکان پذیر می کنند.

یکی از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز DOMINATOR TITANIUM پشتیبانی از میله‌های کاملاً قابل تعویض است که به مالکان این امکان را می‌دهد تا حافظه خود را برای زیبایی‌شناسی خاص سفارشی کنند. هر کسی که به دنبال سبک مینیمالیستی یا کلاسیک است می‌تواند این کار را با کیت‌های لوازم جانبی Fin که به‌طور جداگانه موجود بوده، انجام دهد که میله‌های بالای RGB را با میله‌هایی جایگزین می‌کنند که از باله‌ها برای ظاهری زیبا استفاده می‌کنند که به حافظه اصلی DOMINATOR بازمی‌گردد.

DOMINATOR TITANIUM با دارا بودن 11 تا LED RGB آدرس پذیر جداگانه و پر جنب و جوش در امتداد نوار بالای قابل جابجایی خود، آرایه های روشنایی یکپارچه را برای روشن کردن سیستم شما ارائه می دهد. جلوه‌های پیشرفته‌تر در سراسر سیستم زمانی که با دیوارنگاری قدرتمند CORSAIR iCUE ترکیب می‌شوند، برای نورپردازی همگام‌شده‌ای که با موسیقی، بازی‌ها یا فیلم‌های شما مطابقت دارد، امکان‌پذیر است.

DOMINATOR TITANIUM با سرعت خارق‌العاده تا 8000MT/s و ظرفیت تا 192 گیگابایت (4×48 گیگابایت) با تأخیر CAS تا 30 در برخی SKU راه‌اندازی می‌شود. CORSAIR با نشان دادن توانایی خود در فراتر از این عملکرد فرکانس بالا، DOMINATOR TITANIUM را با سرعت 8266 میلیون بر ثانیه در غرفه Grand Hyatt خود در COMPUTEX 2023 نمایش می دهد. کیت های CORSAIR DOMINATOR TITANIUM DDR5 در جولای 2023 در دسترس خواهند بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا