لپ تاپ

اپل مک بوک ایر 15 اینچی را با قیمت 1299 دلار معرفی کرد

مک بوک ایر 15 اینچی اپل که مدت ها شایعه شده بود بالاخره به واقعیت تبدیل شد. همانطور که انتظار می رفت، لپ تاپ جدید بسیار شبیه به نسخه 13 اینچی بازطراحی شده ای است که اپل یک سال پیش در WWDC معرفی کرد، (فقط کمی بزرگتر). این اولین باری است که اپل لپ‌تاپ‌هایی با صفحه‌نمایش به این اندازه عرضه می‌کند که بخشی از دستگاه‌های “حرفه‌ای” آن نبود.

همانطور که انتظار می رفت، مک بوک ایر 15.3 اینچی از همان تراشه M2 مدل کوچکتر استفاده می کند، پردازنده ای که حدود یک سال پیش نیز رونمایی شد. با وجود قدمت آن، با توجه به عملکرد خوب آن در مک بوک ایر 13 اینچی، ما هیچ تردیدی در مورد انتخاب نداریم. از نظر طراحی، به طرز شگفت‌انگیزی شبیه تمام لپ‌تاپ‌های دیگری است که اپل اخیراً عرضه کرده، با طراحی مربع‌شکل به جای گوه قدیمی که Air قبلاً با آن شناخته شده بود. همچنین دارای همان بریدگی بحث برانگیز در صفحه نمایش برای وب کم 1080p است.

اپل می گوید که MacBook Air عمر باتری 18 ساعته دارد و وزن آن تنها 3.3 پوند است. مثل مدل 13 اینچی فن ندارد. لپ‌تاپ 15 اینچی Air در همان چهار رنگ (یا سایه‌های خاکستری، بسته به اینکه چه کسی را می‌خواهید) روانه بازار می‌شود: Midnight، Space Grey، Starlight و Silver. قیمت این لپ تاپ از 1299 دلار شروع می شود و امروز برای پیش خرید آماده می شود. از هفته آینده در فروشگاه ها در دسترس خواهد بود.

ما هنوز منتظریم ببینیم مدل‌های مختلف مک بوک ایر 15 با چه مقدار رم و فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند. در همان زمان، اپل قیمت دو مدل 13 اینچی مک بوک ایر موجود را کاهش داد. M2 MacBook Air اکنون به جای 1199 دلار 1099 دلار قیمت دارد، در حالی که مدل M1 از 999 دلار شروع می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا