کنسول و بازی

آمازون اپلیکیشن لونا در ویندوز و مک خود را خاموش کرد

آمازون دیگر اپلیکیشن های اختصاصی ویندوز یا مک را برای سرویس استریم بازی آمازون Luca ارائه نخواهد کرد. آمازون در چند روز گذشته بی سر و صدا لینک های دانلود آن برنامه ها را حذف کرد.

9to5Google بیانیه ای از سخنگوی آمازون دریافت کرد که تصمیم آن را برای حذف برنامه های ویندوز و مک تایید کرد. این بیانیه نشان می‌دهد که گیمرهای ویندوز و مک از مرورگرهای وب پشتیبانی‌شده بیشتر از برنامه‌های اختصاصی آن پلتفرم‌ها به لونا دسترسی دارند. این بیانیه افزود:

وقتی می بینیم مشتریان چیزی را دوست دارند، خوشحال می شویم. ما تجربه مرورگر وب را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های کامل ارائه شده در برنامه‌های دسکتاپ بومی Luna بهینه‌سازی کردیم تا مشتریان اکنون هنگام استفاده از Luna در مرورگرهای وب خود، دقیقاً همان تجربه Luna را داشته باشند. ما قاطعانه به آینده بازی‌های ابری اعتقاد داریم و برنامه‌های دسکتاپ بومی لونا کامیپوتر و مک را خاتمه می‌دهیم تا بتوانیم زمان و منابع بیشتری را برای نوآوری از طرف مشتریان Luna خود سرمایه‌گذاری کنیم.

آمازون لونا اولین بار در سال 2020 معرفی شد و در هنگام لانچ آن اپلیکیشن های اختصاصی ویندوز و مک را ارائه کرد. با این حال، با حذف این اپلیکیشن ها، آمازون اکنون فقط یک برنامه اختصاصی برای تلویزیون های هوشمند Fire TV و دستگاه های استریمینگ خود ارائه می دهد. همه پلتفرم های دیگر باید از طریق مرورگرهای وب پشتیبانی شده، از جمله در گوشی های هوشمند، به آن دسترسی داشته باشند.

قیمت این سرویس از 9.99 دلار در ماه شروع می شود و به بیش از 100 بازی دسترسی خواهید داشت. اعضای آمازون پرایم می توانند بدون هزینه اضافی به لیست چرخشی کوچکی از بازی های این سرویس دسترسی داشته باشند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا