نرم افزار و اینترنت

ویژگی Adaptive Audio حذف نویز و شفافیت را بر اساس محیط شما تنظیم می کند

اپل ویژگی‌های صوتی جدیدی را برای کاربران AirPods در iOS 17 ارائه کرد. ویژگی برجسته Adaptive Audio است که لغو فعال نویز (ANC) و حالت شفافیت دستگاه شما را بر اساس محیط شما تنظیم می‌کند. این قابلیت “حالت شفافیت و حذف نویز فعال را به صورت پویا بر اساس شرایط محیطی کاربر ترکیب می کند تا بهترین تجربه را در لحظه ارائه دهد.”

اپل می گوید که Adaptive Audio “به طور یکپارچه تجربه کنترل نویز را طراحی می کند، در حالی که کاربران بین محیط ها و تعاملاتی که به طور مداوم در طول روز در حال تغییر هستند حرکت می کنند.” علاوه بر این، این شرکت می‌گوید که Personalized Volume را اضافه کرده که از یادگیری ماشین برای پیش‌بینی حجم مورد نظر شما استفاده می‌کند. به گفته اپل، این ویژگی “شرایط محیطی و ترجیحات گوش دادن را در طول زمان درک می‌کند تا به‌طور خودکار تجربه رسانه‌ای را تنظیم کند”. در همین حال، Conversation Awareness به‌طور خودکار صدای شما را کاهش می‌دهد، صداهای پس‌زمینه را تنظیم می‌کند و هنگام شروع صحبت روی مکالمه تمرکز می‌کند.

اپل می‌گوید سوئیچینگ دستگاه AirPods نیز در حال افزایش عملکرد بسیار مورد نیاز است. این شرکت بیان می‌کند که “زمان اتصال بین دستگاه‌های اپل کاربر به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر و قابل اطمینان‌تر است، و انتقال از پادکست مورد علاقه در آیفون به تماس کاری در مک را بدون مشکل‌تر می‌کند”. AirPods همچنین یک ویژگی جدید قطع و وصل کردن صدا دریافت می کند. با به‌روزرسانی‌های جدید، می‌توانید پایه را روی ایرپادهای داخل گوش (یا Digital Crown در AirPods Max) فشار دهید تا به سرعت خود را در حین مکالمه بی‌صدا یا لغو کنید. این ویژگی از AirPods Max، هر دو نسل AirPods Pro و نسل سوم AirPods پشتیبانی می کند.

AirPlay همچنین برخی به‌روزرسانی‌ها را در اعلامیه امروز دریافت می‌کند. اپل می‌گوید هوشمندی روی دستگاه به مرور زمان تنظیمات AirPlay شما را یاد می‌گیرد و مطابق با آن سازگار می‌شود. علاوه بر این، می توانید از سیری برای شروع یک جلسه AirPlay با صدای خود استفاده کنید. در نهایت، AirPlay در هتل ها به شما امکان می دهد با اسکن یک کد QR، محتوا را از دستگاه خود به “تلویزیون های پشتیبانی شده” پخش کنید. این شرکت می‌گوید تا پایان سال 2023 در “هتل‌های منتخب” راه‌اندازی می‌کند. اپل گفت که این قابلیت که با پایه‌ای از حریم خصوصی و امنیت ساخته شده است، قبل از پایان سال در هتل‌های منتخب، با برندهای IHG Hotels & Resorts در دسترس خواهد بود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا