صوتی و تصویری

لنوو از مانتیورهای جدید سری ThinkCentre Tiny-in-One رونمایی کرد

لنوو از عرضه دو مانیتور پیشرفته خبر داده که به طور خاص برای سری محبوب رایانه های کامپکت Tiny طراحی شده اند. این مدل ها نمایشگر ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 و ThinkCentre Tiny-in-One 24 Gen 5 هستند.

ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 دارای صفحه نمایش پر جنب و جوش 21.5 اینچی فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل است که تصاویری شفاف را برای تجربه تماشایی همه جانبه تضمین می کند. این صفحه نمایش با بهره گیری از فناوری IPS، دقت رنگ قابل توجه و زوایای دید وسیع را ارائه می دهد. ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 با طراحی باریک و حاشیه‌های باریک در سه طرف، فضای صفحه نمایش را به حداکثر رسانده و در عین حال زیبایی را حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، ThinkCentre Tiny-in-One 24 Gen 5 دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی فول اچ دی با همان وضوح 1920×1080 پیکسل است. این صفحه نمایش گسترده بهره وری را افزایش و تجربه بصری همه جانبه ای را ارائه می دهد. با ابعاد 72.8 در 367.6 در 539.8 میلی‌متر، تعادل کاملی بین اندازه و عملکرد برقرار می‌کند.

مانیتورهای ThinkCentre Tiny-in-One با اتصال بی دردسر رایانه های سری Tiny به پشت نمایشگرها، امکان راه اندازی همه کاره را فراهم می کنند. این اتصال موفقیت‌آمیز از طریق یک مکانیسم بدون کابل به دست می‌آید که نیاز به درج ساده از کنار مانیتورها دارد. نتیجه یک فضای کاری تمیز و بدون شلوغی است که برای افزایش بهره وری بهینه شده است. چیزی که نمایشگرهای ThinkCentre Tiny-in-One را متمایز می کند، سازگاری آنها با دستگاه های فراتر از سری Tiny است.

این مانیتورها با داشتن رابط های HDMI و DisplayPort می توانند به طور یکپارچه به دستگاه های دیگر متصل شوند و انعطاف پذیری و راحتی را به کاربران ارائه دهند. نمایشگرهای ThinkCentre Tiny-in-One چه لپ‌تاپ، کنسول‌های بازی یا دستگاه‌های چندرسانه‌ای باشند، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در کل ارائه می‌کنند. علاوه بر این، مانیتورها به یک وب‌کم داخلی، میکروفون و دو بلندگوی استریو 3 واتی مجهز هستند. ThinkCentre Tiny-in-One 22 Gen 5 قابلیت های ویدئو کنفرانس بدون درز و خروجی صدای با کیفیت بالا را ارائه می دهد. این مانیتور با روشنایی 250cd/m²، نسبت کنتراست 1000:1 و نرخ تازه سازی 60 هرتز، تضمین می کند که تمام جزئیات بصری به وضوح نمایش داده می شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا