نرم افزار و اینترنت

وردپرس Jetpack AI پست های وبلاگ را برای شما می نویسد

وردپرس در حال دریافت یک دستیار نوشتن هوش مصنوعی به نام Jetpack AI بوده که در ویرایشگر سیستم مدیریت محتوا تعبیه شده است. برای وبلاگ های وردپرس که در جای دیگری میزبانی می شوند، صاحبان همچنان می توانند از طریق افزونه Jetpack به ابزار دسترسی داشته باشند.

مانند هر ابزار مولد هوش مصنوعی دیگری، Jetpack می‌تواند محتوا را بر اساس درخواستی که کاربران تایپ می‌کنند، منتشر کند، خواه این یک مقاله سنتی، فهرست یا جدول باشد. دستیار همچنین می‌تواند لحن پست را تغییر دهد، بسته به اینکه کاربر چه چیزی را دنبال می‌کند؛ ممکن است آموزنده، خوش‌بینانه، طنز یا حتی طعنه‌آمیز به نظر برسد.

اگر کاربر بخواهد پست خود را بنویسد، همچنان می تواند از Jetpack کمک بخواهد. آنها می‌توانند ابزار را بر اساس آنچه نوشته‌اند تیتر ایجاد کند یا از آن برای بررسی خودکار دستور زبان یا تصحیح هرگونه اشتباه املایی استفاده کنند. اگر بخواهند ترجمه مقاله خود را اضافه کنند، می توانند از هوش مصنوعی Jetpack برای ترجمه سریع آن به هر یک از 12 زبان موجود خود از جمله اسپانیایی، فرانسوی و کره ای استفاده کنند.

طبق گفته تک کرانچ، استفاده از Jetpack برای همه مشتریان WordPress.com برای 20 درخواست اول به عنوان یک دوره آزمایشی رایگان است. پس از آن، کاربران باید 10 دلار در ماه بپردازند تا بتوانند به این ابزار دسترسی داشته باشند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا