موبایل و تبلت

سومین بتای اندروید 14 در دسترس قرار گرفت

امروز گوگل اندروید 14 بتا 3 را منتشر کرد و این یکی نشان دهنده چیزی است که گوگل آن را “پایداری پلتفرم” می نامد. این بدان معناست که APIهای توسعه‌دهنده و همه رفتارهای رویارویی با برنامه در سیستم‌عامل اکنون نهایی شده‌اند و تا زمان عرضه در بازار انبوه تغییر نخواهند کرد.

این نقطه ای است که توسعه دهندگان برنامه های شخص ثالث می خواهند سخت کار کنند تا ویژگی های جدید را در برنامه های خود ادغام کنند. با این نسخه، اندروید به طور پیش‌فرض از مقیاس‌بندی فونت تا 200 درصد پشتیبانی می‌کند تا گزینه‌های دسترسی اضافی را برای کاربران کم‌بینا فراهم کند.

همچنین، هنگامی که یک اپلیکیشن هر یک از مجوزهای رسانه بصری معرفی شده در اندروید 13 را درخواست می کند، کاربران می توانند به کتابخانه رسانه خود دسترسی جزئی بدهند. همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای کتابخانه‌های اصلی OpenJDK و تغییرات امنیتی در مورد اهداف برنامه وجود دارد. اگر قبلاً در برنامه بتای اندروید ثبت نام کرده اید، بتا 3 را به عنوان یک به روز رسانی OTA دریافت خواهید کرد. اگر نه، می‌توانید با یک دستگاه واجد شرایط در اینجا ثبت‌نام کنید. در مورد آن، این اولین نسخه اندروید 14 است که پیکسل 7a جدید به آن دسترسی دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا