کامپیوتر

رایانه دسکتاپ Minisforum Ultra-Mini EM680 رونمایی شد

Minisforum، محصول موردانتظار سری Mercury خود، EM680 را عرضه کرد. MINISFORUM EM680 یک کامپیوتر بسیار کوچک با حجم تنها 1/4 لیتر (80 در 80 در 43 میلیمتر) و وزن تنها 238 گرم است و می‌توان آن را به راحتی در هر مکانی، از جمله روی دسکتاپ، کیف دستی یا حتی در جیب شلوار جین قرار داد و برای کاربرانی که نیاز دارند آن را در حال حرکت با خود ببرند، بسیار راحت است.

Mercury EM680 از یک پردازنده 8 هسته ای قوی AMD Ryzen 7 6800U استفاده می کند که انحصار پردازنده های دو هسته ای و چهار هسته ای کم کارایی را در بازار مینی رایانه های شخصی بسیار کوچک می شکند. عملکرد بهبود یافته به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی کارهای اداری روزمره و بازی های سبک را انجام دهند. علاوه بر این، MINISFORUM سیستم خنک کننده Cold Wave 2.0 را در EM680 گنجانده که دارای خنک کننده مایع و یک هیت سینک فعال SSD است.

EM680 به رابط های مختلف از جمله سه پورت USB A، یک پورت HDMI، یک اسلات کارت T F و جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز شده است. علاوه بر این، سازنده این واحد را به دو پورت USB4 با سرعت کامل 40G مجهز کرده که از برق PD پشتیبانی می کند. این به کاربران اجازه می‌دهد تا ایستگاه‌های اتصال را برای رفع نیازهای اداری بسیار کارآمد خود به هم متصل کنند. قیمت این محصول نامشخص است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا