کنسول و بازی

مارول اسپایدرمن 2 در تاریخ 20 اکتبر برای PS5 منتشر می شود

استودیو Insomniac Games امروز در نمایشگاه Summer Game Fest 2023 تاریخ انتشار Marvel’s Spider-Man 2 را رسما اعلام کرد. همانطور که انتظار می رفت، دنباله به عنوان یک پلی استیشن 5 (PS5) انحصاری در 20 اکتبر وارد صحنه خواهد شد. پیش خرید بازی از 16 ژوئن آغاز می شود.

همانطور که در رویداد اخیر پلی استیشن نشان داده شد، داستان اصلی جذاب بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در نقاط مختلف کمپین، نقش‌های نمادین پیتر پارکر و مایلز مورالس را ایفا کنند. در محیط جهان باز، بازیکنان می‌توانند هنگام حرکت و کاوش در مناطق شلوغ منهتن، کوئینز و بروکلین، بین دو قهرمان جابه‌جا شوند.

در کنار اعلام تاریخ انتشار، Insomniac Games و Sony از لباس‌ها و نسخه‌های جدیدی برای Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کردند. این موارد اضافه شده گزینه‌های سفارشی‌سازی و محتوای پیشرفته‌تر را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. نسخه استاندارد این بازی 69.99 دلار قیمت دارد. نسخه Digital Deluxe با قیمت 79.99 دلار، محتوای اضافی مانند تمام مشوق‌های پیش‌سفارش، 10 لباس منحصربه‌فرد (5 لباس برای پیتر، 5 لباس برای مایل)، قاب‌ها و برچسب‌های حالت عکس اضافی و 2 امتیاز مهارت اضافی را ارائه می‌دهد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا