کنسول و بازی

بازی Prince of Persia: The Lost Crown معرفی شد

فرنچایز Prince of Persia پس از 13 سال وارد فاز جدید می شود و یوبی سافت امروز در نمایشگاه بازی تابستانی بازی Prince of Persia: The Lost Crown را با انتشار تریلری معرفی کرد. با فاصله گرفتن از اکشن معمولی پلتفرم سه بعدی بازی های بعدی این فرنچایز، ورودی جدید رویکردی 2.5 بعدی دارد.

Ubisoft Montpellier در حال توسعه این تجربه جدید است و بازیکنان نقش سارگون، یک شاهزاده کاملاً جدید را بازی می کنند. این استودیو قبلا روی بازی‌های ساید اسکرول مانند Rayman Legends و Valiant Hearts کار کرده است. البته این تنها پروژه Prince of Persia نیست که یوبی سافت در آن نیز فعالیت دارد. بازسازی The Prince of Persia: The Sands of Time نیز همچنان ادامه دارد، اگرچه چند سالی است که دوره توسعه سختی را پشت سر گذاشته است. اخیراً، توسعه دهنده اصلی Ubisoft Montreal، توسعه را برای راه اندازی مجدد پروژه بر عهده گرفت.

Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 18 ژانویه 2024 در رایانه های  (فروشگاه یوبی سافت و فروشگاه اپیک گیمز)، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و آمازون لونا عرضه می شود. مشترکین +Ubisoft روز اول بازی را روی پلتفرم‌های PC، Xbox و Luna نیز دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود که بازی‌های بیشتری را در طول معرفی Forward خود یوبی‌سافت که هفته آینده در 12 ژوئن منتشر می‌شود، مشاهده کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا