کنسول و بازی

بازی RPG فانتزی Avowed در سال 2024 منتشر می شود

Obsidian Entertainment بالاخره آماده است تا کمی بیشتر از Avowed، عنوان RPG فانتزی اول شخص آینده خود را به ما نشان دهد. در نمایشگاه SGF ایکس باکس، رگباری از جادوهای جادویی، پویایی نبرد و انواع جانوران افسانه‌ای که احتمالاً با آن‌ها روبرو خواهید شد، دیدیم. جالب اینجاست که شما می توانید علاوه بر افسون های جادویی، از شمشیر و اسلحه استفاده کنید.

مانند بازی‌های قبلی Obsidian، همراهان نیز به شدت حضور خواهند داشت. طبق گفته Feargus Urquhart، رئیس استودیو، اولین همراه شما کای خواهد بود، یک “آوماوآ ساحلی” و ظاهرا یکی از تنها چهره های دوستانه ای است که با آن روبرو خواهید شد. این بازی در دنیایی مشابه Pillars of Eternity با سرمایه‌گذاری جمعی ساخته می‌شود، بنابراین انتظار داشته باشید که داستان‌نویسی و داستان‌گویی بازیگوش‌تر را ببینید.

شما به عنوان فرستاده Aedyr بازی خواهید کرد و شایعات مربوط به طاعون را بررسی می کنید. از آنجا، ظاهراً همه چیز به سراشیبی‌تر می‌رود. با شعار «سرنوشت خود را جعل کنید»، تریلر به این نکته اشاره می کند که می توانید یک مرد خوب یا (بسیار) بد باشید. Avowed قرار است در سال 2024 عرضه شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا