کنسول و بازی

فیسبوک گیمینگ قابلیت جدید Clips to Reels را منتشر کرد

وقتی اخیراً متوجه شدیم که پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متا بیشتر شبیه تیک تاک شده‌اند، اغراق نکرده‌ایم و تا آنجا پیش می‌رویم که ویژگی‌های جدیدی را برای شبیه‌سازی آن اضافه می‌کنند. اکنون، فیسبوک گیمینگ ویژگی Clips to Reels را منتشر کرده است که به سازندگان محتوا اجازه می دهد همانطور که از نام آن پیداست، کلیپ های گیم پلی زنده خود را به ریلز تبدیل کنند.

متا اولین بار ماه گذشته ویژگی Clips to Reels را معرفی کرد و به سازندگان محتوا در فیس بوک ابزارهایی را داد تا ویدیوهای طولانی خود را به 60 ثانیه در استودیوی Creator روی رایانه شخصی کاهش دهند. Facebook Gaming روز چهارشنبه اعلام کرد که این ویژگی جدید برای شرکا و سازندگان Level Up در دسترس است.

با Clips to Reels، سازندگان محتوای بازی می‌توانند کلیپ‌های پخش‌شده‌شان را ویرایش کنند تا گیم‌پلی و دوربین چهره‌شان را در قالبی عمودی برای تماشاگرانشان در تلفن همراه ببینند. در رایانه، بینندگان می‌توانند فیلم‌های گیم‌پلی استریمر از Fortnite یا Apex Legends را روی صفحه نمایش کامل ببینند در حالی که دوربین چهره آن‌ها در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش است.

سازندگان محتوا می توانند به سادگی دوربین چهره را در بالا و فیلم گیم پلی را در پایین قرار دهند تا کلیپ گیم پلی بازی را به یک ریلز موثرتر تبدیل کنند. کتابخانه کلیپ‌های Creator Studio به سازندگان محتوا کمک می‌کند تا روند را ساده‌تر کنند و به آنها اجازه می‌دهد کلیپ‌ها را برای برآورده کردن طول مورد نیاز برای قرقره‌ها و بخش‌های برش آن‌ها برش دهند تا نماهای دوگانه را ممکن کنند.

سپس، هنگامی که آنها آماده به اشتراک گذاری آن با جهان هستند، می توانند ریلز را همانطور که با صدای اصلی و نمای بدون مانع است رها کنند، یا می توانند موسیقی، برچسب و/یا GIF اضافه کنند. برای انجام این کار، آنها باید ریلز کامل شده را دانلود کرده و مجدداً در فیس بوک و اینستاگرام بارگذاری کنند.

منبع
digitaltrends
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا