کنسول و بازی

بازی South of Midnight معرفی شد

شرکت Compulsion Games با پروژه جدیدی به نام “South of Midnight” بازگشته است، یک ماجراجویی اکشن سوم شخص که در دنیایی اصلی از جادو، هیولاها و اسکلت‌های غول‌پیکر بلوز بازی می‌کند. اولین تریلر بازی یک قطعه سینمایی است که قهرمان داستان را معرفی می کند، زن جوانی به نام هیزل، که سعی می کند با یک شبح جاودانه در یک حوض تاریک استدلال کند.

هیزل در حال شکار یک هیولا است – یا همانطور که تریلر نشان می دهد در حال شکار او است – و می تواند رشته های درخشانی از جادو را به کار گیرد. South of Midnight برای ایکس باکس سری X/S و کامپیوتر، از جمله نسخه استیم، در حال توسعه است و در روز لانچ به Game Pass می‌آید – هر زمان که باشد. Compulsion Games استودیوی کانادایی پشت We Happy Few و Contrast است و در سال 2018 توسط ایکس باکس خریداری شد.

South of Midnight در شهری خیالی در جنوب آمریکا می گذرد و بازی با رئالیسم جادویی آمیخته شده است. مدیر خلاق دیوید سیرز در ایکس باکس وایر گفت که این یک نامه عاشقانه به سبک گوتیک جنوبی است. تمرینات جادویی Hazel Weaving نام دارد و نشان دهنده مکانیک مرکزی بازی است که برای مبارزه و سفر در سراسر جهان استفاده می شود.

هیزل یک “محافظ” از شهر کوچک و خیالی پروسپرو است، و وظیفه او نه تنها شکار موجودات ماوراء طبیعی در سراسر جنوب است، بلکه ترمیم شکاف های موجود در واقعیت که به جانوران اجازه ورود می دهد. هیولاها بر اساس فولکلور جنوبی ساخته شده اند و موسیقی بلوز، گاسپل و فولکلور نقش مهمی در بازی دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا