کنسول و بازی

تاریخ انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora اعلام شد

بازی آواتار جهان باز یوبی سافت تقریباً در راه است. در رویداد پیش نمایش Summer Game Fest این شرکت، نگاهی اساسی به داستان و گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora شده است. جیمز کامرون این بازی را در یک بخش از پیش ضبط شده معرفی کرد و به «محیط های جدید گیاهان و جانوران و شخصیت ها» اشاره کرد.

یک تریلر سینمایی نشان می دهد که چگونه این داستان با فیلم های آواتار مطابقت دارد. به طور خلاصه، وقایع هر دو بازی را پوشش می‌دهد و قهرمان داستان در جریان وقایع فیلم اول ربوده شده و توسط مهاجمان انسانی آموزش داده می‌شود. پس از وقایع پایان آواتار، شما به صورت برودتی منجمد می شوید… سپس 15 سال بعد در زمان برای مبارزه با تهاجم مداوم RDA، منجمد می شوید.

این بازی خود یک بازی اکشن و ماجراجویی اول شخص جهان باز است که در آن می‌توانید مهارت‌ها و سلاح‌های Na’vi را با سلاح‌های حمله انسانی و یک یا دو موشک انداز معمولی ترکیب کنید. (Massive، استودیو سازنده این بازی، اخیراً به خاطر کارش در Tom Clancy’s The Division 2 شناخته شده است.)

غرایز Na’vi شما مانند یک اسکنر برای شناسایی دشمنان و ویژگی های محیط کار می کند. شما قادر خواهید بود شخصیت خود را متناسب با سبک بازی خود رشد دهید، سلاح ها و آیتم هایی را از منابع بسازید و مهارت های خود را به دلخواه ارتقا دهید. Frontiers of Pandora روی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، رایانه‌ و به‌طور عجیبی لونا در تاریخ 7 دسامبر 2023 عرضه می‌شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا