لپ تاپ

داینابوک از لپ تاپ فوق سبک Portégé X30L-K رونمایی کرد

داینابوک امروز از عرضه نسخه جدید لپ تاپ فوق‌سبک Portégé X30L-K خود خبر داد که شامل پردازنده‌های جدید با معماری هیبریدی نسل سیزدهم اینتل Core P-Series 28 W است. این لپ تاپ حرفه ای با وزن 904 گرم، پردازنده 14 هسته ای، حداکثر 32 گیگابایت حافظه LPDDR5، حافظه SSD فوق سریع، نمایشگر 13 اینچی IGZO، وای فای 6E و گرافیک یکپارچه Iris Xe عملکردی بی‌نظیر در تمام طول روز ارائه می‌کند.

Portégé X30L-K به طور استاندارد با ویندوز 11 پرو همراه بوده تا با ویژگی های بهره وری پیشرفته اش، تجربه کاربری شخصی و بصری تر را نسبت به نسل های قبلی سیستم عامل به کاربران ارائه دهد. Portégé X30L-K یکی از امن‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان است و الزامات سخت‌گیرانه رایانه‌ای با هسته امن مایکروسافت را برآورده می‌کند و چالش‌های امنیتی و مدیریتی ناشی از تغییر سریع به سمت الگوهای کاری انعطاف‌پذیر را برطرف می‌کند.

بایوس اختصاصی Dynabook یک لایه امنیتی گسترده دیگر را برای کاهش تهدیدات امنیتی در سطح BIOS ارائه می دهد، در حالی که چندین ویژگی یکپارچه مانند Trusted Platform Module (TPM) 2.0، رمزگذاری درجه سازمانی و تأیید هویت چهره و اثر انگشت Windows Hello اختیاری به ارائه محافظت بی امان در برابر داده ها، دستگاه و شناسایی تهدیدات انجام می دهد. Portégé X30L-K که برای حمل‌پذیری طراحی شده، از یک شاسی با دوام و آلیاژ منیزیم ساخته شده که مطابق با استانداردهای دقیق MIL-STD-810G برای استقامت و دوام است. قیمت از 1,379.99 دلار شروع می شود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا