صوتی و تصویری

مانیتور گیمینگ 240 هرتزی AGON PRO AG276QZD معرفی شد

برند AGON متعلق به AOC از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود به نام AGON PRO AG276QZD پرده برداری کرد. این مانیتور گیمینگ پیشرفته 26.5 اینچی (67.3 سانتی متری) دارای یک پنل OLED است که رزولوشن QHD واضح (2560×1440) با نرخ تازه سازی خیره کننده 240 هرتز و زمان پاسخگویی GtG 0.03 میلی ثانیه ای فوق العاده سریع ارائه می دهد.

AG276QZD به لطف روشنایی هر پیکسل پنل OLED، سطوح سیاه کامل و طیف رنگی گسترده (عمق رنگ 10 بیتی و پوشش 98.5٪ DCI-P3) نسبت کنتراست بی نهایت خیره کننده ای را ارائه می دهد که آن را به یک انتخاب عالی تبدیل کرده است. برای گیمرهایی که هم از برتری بصری و هم عملکرد استثنایی قدردانی می کنند.

AGON PRO AG276QZD از یک پنل OLED پیشرفته بهره می‌برد که نسبت کنتراست بی‌سابقه‌ای را در مقایسه با مانیتورهای LCD روزمره (نور پس‌زمینه یکنواخت) و رنگ‌های واقعی با مشکی عالی و زاویه دید گسترده ارائه می‌دهد. همچنین با پشتیبانی از Adaptive-Sync و سازگاری G-Sync، گیم‌پلی روان‌تری را تسهیل می‌کند و هر لحظه را در سناریوهای بازی‌های رقابتی حساب می‌کند.

AG276QZD با پشتیبانی از HDR10، تصاویری خیره‌کننده و دقت رنگی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد که در نتیجه یک محیط بازی همه جانبه، چه در بازی‌های تیراندازی چندنفره رقابتی سریع، چه در عناوین MOBA یا اکشن، و چه در عناوین تک‌نفره مبتنی بر داستان و از نظر بصری کامل می‌شود. AGON PRO AG276QZD از ژوئن 2023 با قیمت 879.99 پوند در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا