نرم افزار و اینترنت

واتس اپ اکنون می تواند به طور خودکار تماس گیرندگان ناشناس را خاموش کند

واتس اپ اعلام کرد با به‌روزرسانی جدید، اپلیکیشنش تماس‌های اسپم را کمتر آزاردهنده کند و به کاربران اجازه دهد تنظیمات بهینه حریم خصوصی را انتخاب کنند. اولین ویژگی، به نام Silence Unknown Callers، دقیقاً این کار را انجام می دهد – تماس ها روی تلفن شما زنگ نمی خورند، اما در لیست تماس شما ظاهر می شوند، در صورتی که تماس مهم باشد اما باید پاسخ دهید.

برای اکثر کاربران، این باید ترکیب مناسبی از عملی بودن و حفظ حریم خصوصی را ارائه دهد. در مورد حفظ حریم خصوصی، واتس اپ همچنین قابلیتی به نام Privacy Checkup را معرفی کرد. به گفته شرکت، با انتخاب Start checkup در تنظیمات حریم خصوصی، شما را در چندین لایه حریم خصوصی هدایت می‌کند که امنیت پیام‌ها، تماس‌ها و اطلاعات شخصی شما را تقویت می‌کند.

با انجام این کار گزینه‌هایی مانند Choose who can contact you (انتخاب چه کسی می‌تواند با شما تماس بگیرد)، Control your personal info (اطلاعات شخصی‌تان را کنترل کنید)، Add more privacy to your chats (افزودن حریم خصوصی بیشتر به چت‌هایتان) و Add more protection to your account. (افزودن حفاظت بیشتر به حسابتان) ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید حالت ناپدید شدن را روشن کنید یا از ویژگی قفل چت استفاده کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا