نرم افزار و اینترنت

ابزارهای جدید هوش مصنوعی Vimeo برای ویرایش راحت ویدیوها

Vimeo یکی از جدیدترین شرکت‌هایی است که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی خودش را راه‌اندازی کرده، و همانطور که انتظار دارید، برای آسان‌تر کردن ویرایش ویدیوها برای سازندگان طراحی شده‌اند. پلتفرم میزبانی ویدیو می‌گوید که اکثر مردم “مهارت، زمان یا منابع لازم برای ایجاد و ویرایش مؤثر ویدیوها را ندارند” و این ویژگی‌ها برای از بین بردن این موانع است.

شاید مفیدترین ابزار جدید هوش مصنوعی، ویرایشگر ویدیوی متنی باشد که می تواند به طور خودکار مکث های طولانی و بخش هایی از ویدیو را با کلمات پرکننده، مانند “ام” و “آه”، تنها با یک کلیک حذف کند. کاربران همچنین می توانند به راحتی هر قسمت از ویدیو را که می خواهند با جستجوی کلمات خاصی در رونوشت تولید شده توسط ابزار و سپس کلیک بر روی حذف حذف کنند.

اگر می‌خواهند کلیپ‌های کوتاهی برای شبکه‌های اجتماعی بسازند، می‌توانند رونوشت را برای کلمه‌ای خاص جستجو کنند، کلمه، جمله یا پاراگراف را برجسته کرده و راست کلیک کنند و سپس گزینه “keep only this” را انتخاب کنند. Vimeo همچنین یک تولید کننده اسکریپت راه اندازی کرده که می تواند یک اسکریپت کامل را بر اساس یک پیام متنی نوشته شده توسط کاربر، طول ویدیوی مورد نظر و “لحن” (مانند مطمئن، خنده دار یا معمولی) که انتخاب می کند، تداعی کند.

به گفته تک کرانچ، این ابزار از فناوری GPT OpenAI پشتیبانی می‌کند که از طریق API آن به بخشی از مجموعه ویرایش تبدیل شده است. در نهایت، این شرکت یک تله پرومتر روی صفحه معرفی کرده که می تواند اسکریپت ها را با اندازه فونت و سرعت تنظیم شده توسط کاربر نمایش دهد. این می تواند به سازندگان کمک کند در عین حال که ارتباط چشمی با دوربین حفظ می کنند، روی فیلمنامه بمانند.

هر سه ابزار در ماه جولای به عنوان بخشی از برنامه های اشتراک استاندارد و پرو Vimeo در دسترس خواهند بود. در حالی که کاربران می توانند آنها را به عنوان بخشی از دوره آزمایشی هفت روزه آن برنامه ها آزمایش کنند، در نهایت باید حداقل 20 دلار در ماه (زمانی که صورتحساب سالانه صورت می گیرد) بپردازند تا بتوانند به استفاده از آنها ادامه دهند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا