موبایل و تبلت

اپل دومین بتای iOS 17 را منتشر کرد

اپل در حال حاضر انتشار iOS 17 بتا 2 خود را برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا پس از انتشار بتا 1 از اوایل این ماه آغاز کرده است. تغییرات جدید شامل یک صفحه بروزرسانی بازطراحی شده با اطلاعات بیشتر برای نرم افزار بتا و همچنین چندین ویژگی کلیدی از اعلامیه WWDC است.

ویژگی جدید Tap to AirDrop وجود دارد که به کاربران امکان می دهد دستگاه های خود را لمس کنند تا انتقال فایل را آغاز کنند. System Setting موقعیت مکانی در تنظیمات سیستم اکنون دارای یک گزینه MicroLocation جدید است که در صورت فعال بودن، اطلاعات مکان دقیق تری را برای برنامه ها و اشتراک گذاری مکان ارائه می دهد. Message Check همچنین اکنون برای برنامه Messages با گزینه ارسال خودکار اطلاعات موقعیت مکانی کامل یا محدود به مخاطبین هنگام رسیدن به مقصد در دسترس است.

حالت StandBy اکنون از گزینه خاموش کردن همه اعلان ها پشتیبانی می کند. اعلان‌های طبقه‌بندی‌شده به‌عنوان بحرانی همچنان تحویل داده می‌شوند. اپلیکیشن Apple Music اکنون از یک ضامن برای کنترل طول crossfade بین آهنگ ها بین 1 تا 12 ثانیه پشتیبانی می کند. ویجت Apple Music اکنون از گزینه های اندازه جدید پشتیبانی می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا