گجت و پوشیدنی

آمازفیت از ساعت های Cheetah و Cheetah Pro معرفی کرد

آمازفیت سری جدید Cheetah را تحت لاین آپ Performance خود معرفی کرد. هدف آن دوندگان است و اولین ساعت های هوشمند Amazfit که به عنوان بخشی از سری Cheetah عرضه شد، Cheetah و Cheetah Pro نام دارند.

Amazfit Cheetah Pro

بیایید ابتدا در مورد Amazfit Cheetah Pro صحبت کنیم. این ساعت به‌عنوان “یک ساعت پرویمیوم برای دوندگان نخبه که می‌خواهند عملکرد خود را بهینه کنند” تبلیغ می‌شود و دارای صفحه نمایش 1.45 اینچی AMOLED همیشه روشن با وضوح 480 در 480 پیکسل است. پنل شیشه ای توسط گوریلا گلس 3 محافظت می شود و دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات روی صفحه زیر نور شدید خورشید قابل خواندن هستند. این صفحه نمایش از بیش از 100 واچ فیس نیز پشتیبانی می کند.

قاب Amazfit Cheetah Pro از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده تا ظاهری با کیفیت و حرفه ای داشته باشد، در حالی که قاب میانی از پلیمر تقویت شده با الیاف ساخته شده تا وزن ساعت را سبک نگه دارد. Cheetah Pro از یک بند نایلونی عرق‌گیر استفاده می‌کند که 22 میلی‌متر عرض دارد و طول آن بین 150 تا 220 میلی‌متر قابل تنظیم است.

Cheetah Pro دارای یک دکمه پاسخگو و یک تاج راحت در سمت راست خود بوده که کنترل ساعت را برای کاربر آسان تر می کند، حتی در هنگام دویدن شدید. از آنجایی که Cheetah Pro برای دوندگان طراحی شده، با یک Zepp Coach مجهز به هوش مصنوعی ارائه می شود تا برنامه های دویدن شخصی سازی شده متناسب با اهداف کاربر را ارائه دهد، که هفته به هفته بر اساس عملکرد و شرایط کاربر تنظیم می شود. همچنین می‌تواند راهنمایی‌های علمی به کاربران ارائه دهد تا به آنها کمک کند پیشرفت خود را درک کنند.

در برخی کشورها، Zepp Coach قبل از اینکه به یک سرویس مبتنی بر اشتراک تبدیل شود، با یک ربات چت هوش مصنوعی برای یک نسخه نمایشی کوتاه ارائه می‌شود. این سرویس از هوش مصنوعی مولد و مدل زبان بزرگ (LLM) استفاده می‌کند تا توصیفات زبان طبیعی کاربر را از طریق صدا یا فرمان‌های تایپ‌شده تشخیص دهد تا پاسخ‌های قابل فهمی را برای سؤالات مرتبط با ورزش ارائه دهد. آمازفیت می‌گوید: “این دقیقاً مثل این است که در یک جلسه مربیگری انفرادی با یک مربی واقعی انسانی حضور داشته باشید”.

سایر ویژگی‌های مورد نظر برای دوندگان شامل Virtual Pacer، Race Achievement Prediction و Track Run Mode. Virtual Pacer بوده که به شما این امکان را می دهد که یک هدف برای سرعت هوش مصنوعی تعیین کنید، و هنگامی که چند دویدن زیر کمربند خود دارید، می توانید از Race Achievement Prediction استفاده کنید تا ببینید در روز مسابقه چگونه عمل می کنید. از طرف دیگر، Track Run Mode داده‌های زمان، مسافت و سرعت را برای هر دور ارائه می‌کند و در صورت نیاز، الگوریتم Cheetah Pro می‌تواند مسیر و مسافت شما را تصحیح کند تا اطمینان حاصل شود که داده‌های عملکرد شما در برنامه Zepp با خط انتخابی شما مطابقت دارد.

Amazfit همچنین فناوری MaxTrack GPS خود را برای دوندگان تبلیغ می کند. این فناوری از یک آنتن GPS دو باند (L1 و L5) برای دریافت تقریباً 100 درصد سیگنال های ماهواره ای استفاده می کند و تداخل چند مسیری ناشی از ساختمان های بلند و درختان را کاهش می دهد تا موقعیت یابی دقیق تری ارائه دهد. Cheetah Pro همچنین از شش سیستم موقعیت یابی ماهواره ای برای پوشش مطمئن پشتیبانی می کند. کاربران Cheetah Pro می‌توانند از این فناوری GPS با وارد کردن یک فایل مسیر از برنامه Zepp و نقشه آفلاین رنگی منطقه فعالیت برنامه‌ریزی‌شده خود برای ناوبری دقیق در طول اجرا استفاده کنند.

Amazfit Cheetah Pro همچنین دارای ویژگی های معمول سلامتی و تناسب اندام، از جمله نظارت بر خواب، نظارت بر استرس، نظارت بر سطح اکسیژن خون و پایش ضربان قلب است. این ساعت هوشمند را می توان با کمربند ضربان قلب از طریق بلوتوث برای ردیابی دقیق تر ضربان قلب متصل کرد. همچنین از بیش از 150 حالت ورزشی داخلی و خارجی پشتیبانی می کند و می تواند 25 تمرین قدرتی را به طور خودکار تشخیص دهد.

بقیه نکات برجسته Amazfit Cheetah Pro شامل پخش آفلاین موسیقی، آمازون الکسا، دستیار صوتی آفلاین و پشتیبانی از تماس های تلفنی بلوتوث است. این ساعت هوشمند دارای میکروفون و بلندگو است، Zepp OS 2.0 را با پشتیبانی از بیش از 100 برنامه اجرا کرده و از اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. Amazfit Cheetah Pro دارای یک باتری 440 میلی آمپر ساعتی است که برای شارژ کامل دو ساعت طول می کشد. در یک سناریوی استفاده معمولی تا 14 روز و با استفاده سنگین تا 7 روز دوام می آورد.

Amazfit Cheetah

Amazfit Cheetah در دو نسخه گرد و مربع عرضه می شود. ما فقط جزئیاتی در مورد اولی داریم که Amazfit Cheetah (Round) نام دارد، بنابراین بیایید روی آن تمرکز کنیم. Amazfit Cheetah (Round) به عنوان “یک ساعت کاربردی برای ورزشکاران مشتاقی که می‌خواهند کارآمدتر تمرین کنند” تبلیغ می‌شود و بیشتر مشخصات و ویژگی‌ها را با مدل Pro به اشتراک می‌گذارد، با قابل توجه‌ترین تفاوت در اندازه صفحه نمایش و بخش طراحی.

Amazfit Cheetah (Round) دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی کوچکتر با وضوح 454×454 پیکسل است و قاب آن به جای آلیاژ تیتانیوم از پلیمر تقویت شده با فیبر ساخته شده است. همچنین از بند سیلیکونی مایع استفاده می کند که وزن ساعت هوشمند را به 47 گرم می رساند. بند، وزن آن 32 گرم است.

علاوه بر این، Amazfit Cheetah (Round) همراه با میکروفون یا بلندگو نیست و از تماس های تلفنی بلوتوث پشتیبانی نمی کند. همچنین اتصال Wi-Fi ندارد. Amazfit Cheetah (Round) در رنگ Speedster Grey و Cheetah Pro در رنگ Run Track Black عرضه می شود. Cheetah (Round) با قیمت 230 دلار ارائه شده، در حالی که Cheetah Pro در آمریکا 300 دلار قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا