کامپیوتر

اپل در حال توسعه بزرگترین iMac با نمایشگر بیش از 30 اینچی است

آی مک یکی از نمادین ترین مدل های کامپیوتری تمام دوران است. طراحی یکپارچه و جذابیت زیبایی شناسی آن را برای سال ها در بین کاربران محبوب کرده است. در سال 2021، اپل آی مک را با پردازنده M1 به روز کرد و آن را بسیار قدرتمندتر کرد. طرح نیز بازنگری شد. با این حال، این شرکت در یک جنبه – اندازه صفحه نمایش – یک گام به عقب برداشت.

اپل قبلاً آی مک های نسبتاً بزرگی با صفحه نمایش 27 اینچی می ساخت. با این حال، در سال 2021، این شرکت مدل های جدیدی را با صفحه نمایش 24 اینچی عرضه کرد. این تغییر، همراه با حاشیه ضخیم و نسبت صفحه نمایش به بدنه پایین، انتقاد برخی از کاربران را برانگیخت. انتقاد این بود که اندازه صفحه نمایش کوچکتر و قاب ضخیم باعث می شود آی مک های جدید قدیمی به نظر برسند. برخی از کاربران نیز احساس کردند که اندازه صفحه نمایش کوچکتر برای نیازهای آنها کافی نیست. به نظر می رسد اپل به این انتقادات گوش داده و تصمیم به ایجاد تغییراتی گرفته است.

به گفته Mark Gurman، اپل در حال توسعه یک iMac جدید با صفحه نمایش بیش از 30 اینچ است. این بزرگترین آی‌مک خواهد بود که تا به حال ساخته شده، و از زمانی که این شرکت تولید آی مک 27 اینچی و آی مک پرو را در سال 2021 متوقف کرد، جای خالی را در خط تولید اپل پر می‌کند. گورمن همچنین انتظار دارد آی مک 24 اینچی تا اوایل سال آینده با تراشه M3 که هنوز معرفی نشده، به روز شود. با این حال، ذکر این نکته مهم است که همه اینها در حال حاضر فقط یک شایعه است و هیچ تضمینی وجود ندارد که iMac با پردازنده جدید M3 واقعاً عرضه شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا