نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید گوگل میت: از یافتن جلوه های ویدیویی در وب تا ابزار فریم بندی جدید

گوگل میت یکی از بهترین سرویس‌های چت ویدیویی موجود است، به خصوص اگر فردی یا شرکتی هستید که سرمایه‌گذاری زیادی روی اکوسیستم گوگل انجام داده‌اید. گوگل در چند ماه گذشته با اضافه کردن ویژگی‌ها به این سرویس، با حالت جدید تصویر در تصویر، پشتیبانی از ویدیوی 1080p و موارد دیگر، کار بسیار خوبی انجام داده است.

اگرچه این آخرین به‌روزرسانی هیجان‌انگیزترین نیست، اما بهبودهایی در کیفیت بهره وری به ارمغان می‌آورد که دسترسی به جلوه‌های ویدیویی را بسیار آسان‌تر می‌کند و همچنین ابزاری برای قالب‌بندی مجدد اضافه می‌کند. این خبر در صفحه Google Workspace Updates نمایش داده شده، کاربران اکنون می‌توانند به برخی از محبوب‌ترین ویژگی‌های جلوه‌های بصری آن از طریق منوی دسترسی سریع که هنگام نگه‌داشتن ماوس روی فید ویدیوی شخصی ظاهر می‌شود، دسترسی پیدا کنند.

منوی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که تصویر را مجدداً قاب کنند و به راحتی به تنظیمات تاری، همراه با تمام پس‌زمینه‌ها و فیلترها دسترسی داشته باشند. کاربران همچنین می‌توانند فید ویدیو را از منوی جدید خاموش کنند. البته، اگر این سیستم منوی جدید را دوست ندارید، همچنان می توانید از طریق منوی کباب سنتی به سمت پایین رابط کاربری به جلوه های بصری دسترسی داشته باشید.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا