در نمایشگاه CES 2019، سامسونگ با برگزاری مراسمی از محصولات تازه خود شامل تلویزیون، لپ تاپ و موارد دیگر را به نمایش گذاشت.

اولین محصول تلویزیون 98 اینچی 8K QLED TV بود که بزرگترین تلویزیون با کیفیت 8K از سوی سامسونگ بود. این تلویزیون با پشتیبانی از پورت HDMI 2.1 قادر است محتوای ویدیویی را به تمام پیکسل ها منتقل کند. قیمت و زمان عرضه این تلویزیون هنوز اعلام نشده است. این تلویزیون ها همچنین از تکنولوژی QLED سامسونگ استفاده میکنند و یک چیپ کوانتومی 8K نیز برایشان در نظر گرفته شده که تمامی محتوای پخش شده روی صفحه را مدیریت می کند.

از سوی دیگر، نسل جدید یخچال و لباسشویی هوشمند هم رونمایی کرده که با بهره مندی از رابط کاربری جدید، امکان نمایش عکس های خانوادگی روی نمایشگر را برای کاربر فراهم کرده است. همچنین در صورتی که درب بخچال باز باشد به کاربر هشدار داده می شود.

سامسونگ می گوید که قصد دارد نسل جدید بخچال را به یک دستیار خانگی هوشمند تبدیل کند. همچنین یک ویژگی به نام Personalized Family Board وجود دارد که به کاربران امکان اضافه کردن و سفارشی کردن فعالیت های خود را می دهد. در عین حال، سامسونگ رابط کاربری نمایشگر بخچال را باز طراحی کرده تا کاربردی تر و راحت تر باشد.

علاوه بر این سامسونگ از نسخه بروزرسانی لپ تاپ های Notebook 9 و لپ تاپ گیمینگ اودیسه با کارت گرافیک GeForce RTX معرفی کرد. در ادامه شما را به تماشای مراسم کامل سامسونگ در CES 2019 دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *