نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن مدیریت رمزعبور Proton Pass منتشر شد

شرکت فناوری سوئیسی Proton AG اپلیکیشن مدیریت رمز عبور خود را به نام Proton Pass در سطح جهانی منتشر کرد. مدیریت رمز عبور منبع باز اوایل سال جاری معرفی شد و به عنوان نسخه بتا در دسترس کاربران برنامه های Proton Lifetime، Visionary و Family قرار گرفت.

پروتون می‌گوید اپلیکیشنش همه اطلاعات کاربری را در یک صندوق دیجیتال رمزگذاری‌شده سرتاسر ذخیره می‌کند و با یک ژنراتور رمز عبور داخلی ارائه می‌شود که می‌تواند به طور خودکار رمزهای عبور جدید را هنگام ایجاد حساب‌های آنلاین پیشنهاد دهد. این قابلیت با تک کلیک بر روی وب سایت ها برای تکمیل خودکار اعتبارنامه ها و کدهای 2FA تولید شده توسط احراز هویت داخلی آن فراهم می کند.

کاربران می توانند اطلاعات حساس مانند آدرس، شماره پاسپورت و جزئیات کارت اعتباری را به عنوان یادداشت ذخیره کنند، که همچنین رمزگذاری شده اند. مشابه آی کلود پلاس، Proton Pass به کاربران این امکان را می دهد که آدرس ایمیل واقعی خود را با ایجاد نام مستعار hide-my-email از سرویس های آنلاین مخفی کنند.

علاوه بر این می‌تواند آدرس‌های ایمیل تصادفی ایجاد کند که از شناسایی کاربران توسط وب‌سایت‌ها جلوگیری می‌کند و قبل از ارسال ایمیل‌ها به صندوق ورودی، ردیاب‌ها و ابزارهای بازاریابی را فیلتر می‌کند. پروتون در پست وبلاگ خود اشاره می کند که وب سایتی که از نام مستعار ایمیل استفاده می کند ممکن است هک شود و کاربر شروع به دریافت ایمیل های فیشینگ در آدرس ایمیل واقعی خود کند. در این صورت، آنها می توانند به سادگی با غیرفعال کردن نام مستعار آسیب دیده، چنین ایمیل هایی را متوقف کنند.

Proton Pass به عنوان یک اپلیکیشن رایگان برای اندروید، آیفون و آیپد در دسترس است و کاربران می‌توانند افزونه مرورگر آن را روی کروم، فایرفاکس، اج و سایر مرورگرها نصب کنند. همچنین دارای یک پلن پولی است که ویژگی های بیشتری را در جدول به ارمغان می آورد. نسخه رایگان Proton Pass از دستگاه‌های نامحدود، لاگین نامحدود و حداکثر 10 نام مستعار hide-my-email پشتیبانی می‌کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا