نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت یک ویژگی هوش مصنوعی به Windows Photos آورد

مایکروسافت یک پاک کن مبتنی بر هوش مصنوعی برای تصاویر معرفی کرده که به شما راهی آسان برای حذف عناصر ناخواسته از عکس های شما می دهد. Windows Photos مدت‌هاست که یک ابزار Spot Fix دارد که می‌تواند بخش‌هایی از یک تصویر را برای شما حذف کند، اما این شرکت می‌گوید پاک کردن مولد نسخه بهبودیافته این ویژگی است.

ظاهراً، این ابزار جدیدتر می‌تواند نتایج “یکپارچه‌تر و واقعی‌تر” ایجاد کند، حتی زمانی که اشیا بزرگ، مانند تماشاچیان یا به هم ریختگی در پس‌زمینه، از تصویر حذف شوند. اگر به خاطر داشته باشید، گوگل و سامسونگ هر دو نسخه های مخصوص خود را از ابزارهای پاک کن هوش مصنوعی در دستگاه های تلفن همراه خود دارند.

گوگل تا زمانی که برای مدل‌های قدیمی‌تر عرضه شد، به‌طور انحصاری در گوشی‌های پیکسل جدیدتر در دسترس بود. با این حال، نسخه مایکروسافت به شما امکان دسترسی به یک پاک کن تصویر مجهز به هوش مصنوعی را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود می دهد. برای شروع استفاده از این ویژگی، فقط باید ویرایشگر تصویر را در Photos فعال کنید. به سادگی گزینه Erase را انتخاب کنید و سپس از قلم مو برای ایجاد یک ماسک روی عناصری که می خواهید حذف کنید، استفاده کنید.

حتی می‌توانید اندازه قلم مو را تنظیم کنید تا انتخاب اشیاء نازک‌تر یا ضخیم‌تر آسان‌تر شود، و همچنین می‌توانید قبل از پاک کردن همه آنها، بیش از یک عنصر را برجسته کنید. با این حال، در حال حاضر، دسترسی به پاک کردن Generative بسیار محدود است. هنوز به طور گسترده منتشر نشده و فقط در صورتی می توانید از آن استفاده کنید که از طریق برنامه Photos در ویندوز 10 و 11 برای دستگاه های Arm64 از ویندوز اینسایدر باشید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا