نرم افزار و اینترنت

نسخه وب کلاب هاوس در دسترس کاربران قرار گرفت

از زمان شروع کلاب هاوس در سال 2020، برای پیوستن به یک گفتگو در اپلیکیشن باید آن را باز می کردیم. اما دیگر اینطور نیست؛ از امروز، اگر در آمریکا زندگی می کنید، می توانید با استفاده از مرورگر وب به پخش مجدد و اتاق های زنده با پخش مجدد فعال شده گوش دهید. علاوه بر این، برای استفاده از کلاب هاوس به این روش، نیازی به ورود به سیستم ندارید.

کلاب هاوس خاطرنشان کرده که این ویژگی آزمایشی است، بنابراین منتظر اشکالات باشید. با این حال، این شرکت می گوید در صورتی که مردم آن را «مفید» بدانند، در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد. به طور مشابه، در طول زمان از انواع اتاق‌ها و سایر بخش‌های تجربه کلاب هاوس پشتیبانی می‌کند.

به طور جداگانه، شرکت در حال به روز رسانی صفحه اشتراک خود است. وقتی در اتاق مهمان هستید، می‌توانید روی دکمه اشتراک‌گذاری که در پایین رابط قرار دارد ضربه بزنید تا لینکی به یک جلسه از طریق کلاب هاوس، یک شبکه اجتماعی یا اپ پیام‌رسان پست کنید. وقتی اولین گزینه را انتخاب می‌کنید، می‌توانید نظری برای توصیف اتاق اضافه کنید. اگر یک اتاق زنده است، دنبال کنندگان شما اعلان دریافت می کنند تا بتوانند بپیوندند.

قابل ذکر است، هر دو به‌روزرسانی نشان دهنده این است که کلاب هاوس تلاش دارد تا اپلیکیشنش را به طور گسترده‌تر در دسترس قرار دهد. هنگامی که اپ برای اولین بار راه اندازی شد، باید برای عضویت دعوت نامه دریافت می کردید. اما از آنجایی که شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر به سمت افزودن صدای زنده به پلتفرم‌های خود حرکت کرده‌اند، مجبور شده‌اند در تلاشی برای مرتبط ماندن خود را با آن سازگار کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا