موبایل و تبلت

ایسوس Zenfone 10 معرفی شد

ایسوس سرانجام از جدیدترین پرچمدار خود به نام Zenfone 10 با چندین پیشرفت مهم نسبت به نسل قبل رونمایی کرد. همه چیز با جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با حداکثر 16 گیگابایت رم شروع می شود که 15 درصد محاسبات سریع تر، 20 درصد عملکرد بازی سریع تر و شاید مهم تر از همه – 15 درصد راندمان بهتر به ارمغان می آورد.

مورد دوم همان چیزی است که Zenfone 10 را قادر می سازد تا استقامت باتری 4300 میلی آمپر ساعتی را نزدیک به 13 درصد بهبود بخشد. یکی از شکایات اصلی Zenfone 9 عدم شارژ بی سیم بود و ایسوس با اضافه کردن پشتیبانی از شارژ Qi واتی Qi این مشکل را در 10 برطرف کرده است. ظاهراً هیچ تغییری در HyperCharge سیمی 30 واتی وجود ندارد.

به علاوه، شما همچنان یک صفحه نمایش 5.9 اینچی 1080x2400px AMOLED دارید، اما نرخ تازه سازی آن به 144 هرتز افزایش یافته است. بالاترین سرعت برای بازی در نظر گرفته شده است، بنابراین، در اکثر موارد، شما همان زیر 6 اینچی آماده 120 هرتز را دریافت می کنید. صفحه نمایش کالیبره شده DCI-P3، دارای دقت رنگ زیر 1 Delta-E، حداکثر روشنایی 1100 نیت و محافظ Gorilla Glass Victus است. ایسوس طراحی پشتی را کمی تغییر داده است، اگرچه هنوز هم مانند Zenfone 9 دارای برچسب نام خود است. ایسوس دو رنگ جدید – Eclipse Red و Aurora Green – را به پالت Midnight Black، Comet White و Starry Blue اضافه کرد.

در بخش دوربین شما یک دوربین 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی با دیافراگم f/1.9 و نسل دوم گیمبال 6 محوره به عنوان واحد اصلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض دریافت می کنید. در بخش جلوی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. هر دوی این دوربین‌ها فوکوس خودکار خود را از دست داده‌اند، اما ایسوس قول می‌دهد که دوربین جدید تصویربرداری در حالت شب را بسیار بهبود بخشیده است.

گیمبال که دوربین اصلی روی آن نصب شده، با توجه به اینکه Zenfone 9 قبلاً چقدر ثابت بود، باید کاملاً چشمگیر باشد. این سیستم با استفاده از ژیروسکوپ لرزش دوربین را تشخیص می‌دهد، که سپس لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر را به همراه اپتیکال درگیر می‌کند تا تصویر را کمی جابجا کند و در نتیجه یک عکس کلی ثابت می‌شود. EIS تطبیقی میدان دید بهینه را بر اساس عکس انتخاب می‌کند و در صورت نیاز می‌تواند بیشتر برش دهد تا بهترین ثبات ممکن را به شما بدهد.

Zenfone 10 از گیمبال خود برای فعال کردن حالت Light Trail استفاده می‌کند – به شما امکان می‌دهد مسیرهای ترافیکی، گرافیتی‌های سبک، و عکس‌های آبشار با نوردهی طولانی و افراد در حال حرکت را به صورت دستی بگیرید. Asus Zenfone 10 در یک جعبه سازگار با محیط زیست که بدون چسب و با استفاده از کاغذ بازیافتی و جوهر سویا ساخته شده، عرضه می شود. داخل آن ذنفون 10، یک کابل USB-C، یک شارژر 30 واتی و یک قاب بامپر قرار دارد. قیمت ها از 799 دلار برای نسخه 8/128 گیگابایت شروع شده و تا 929 دلار برای نسخه حرفه ای 16/256 گیگابایت می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا