سخت افزار

ماوس گیمینگ جدید ریزر می‌تواند به‌طور یکپارچه بین پنج پرفایل بچرخد

ریزر به تازگی یک ماوس گیمینگ پریمیوم جدید به نام Cobra Pro را عرضه کرده که مملو از دکمه‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی است که همگی در یک طراحی متقارن چشم‌نواز پیچیده شده‌اند. هفت دکمه در بالای دستگاه وجود دارد، دو دکمه در کناره و یکی در پایین، که به ده عدد می رسد. همانطور که در ماوس های مدرن سنتی بوده، هر دکمه کاملاً قابل تنظیم است. با این حال، ریزر این سفارشی سازی را به سطح بعدی می برد.

Cobra Pro پنج پروفایل حافظه را ذخیره کرده که به شما امکان می دهد فوراً بین گزینه های سفارشی سازی برای مطابقت با هر بازی که بازی می کنید تعویض کنید. علاوه بر این، ماوس با ویژگی Hypershift Razer یکپارچه می شود که به طور موقت مجموعه ای از عملکردهای ثانویه را به هر دکمه اضافه می کند. طراحی متقارن زیبا بوده، اما این یک ماوس بازی مدرن است، بنابراین نور RGB قابل تنظیم زیادی وجود دارد. در واقع، Cobra Pro دارای 11 منطقه Chroma RGB قابل آدرس دهی جداگانه است، که ریزر می گوید بیشترین مناطق موجود در کلاس خود است. نزدیک به 17 میلیون رنگ برای انتخاب وجود دارد، بنابراین بعید است که طرح نور ماوس شما با همسایگان شما مطابقت داشته باشد.

در مورد مشخصات معمولی، Cobra Pro برخی از سنت های موجود با Basilisk V3 را ادامه می دهد. یک سنسور اپتیکال Focus Pro 30K و نسل بعدی سوئیچ‌های اپتیکال ماوس وجود دارد. Cobra Pro با Razer Mouse Dock Pro (فروش جداگانه) ادغام می شود که نرخ نظرسنجی را تا 4000 هرتز تقویت می کند. باتری داخلی اجازه می دهد تا 100 ساعت در هنگام اتصال از طریق فناوری بی سیم HyperSpeed این شرکت و 170 ساعت در هنگام استفاده از بلوتوث سنتی استفاده کنید. برای شارژ سریع با کابل USB-C عرضه می شود. ماوس استاندارد کبرا سیمی است و دارای هشت دکمه قابل تنظیم است. هر دو گزینه در حال حاضر در دسترس هستند، کبرا پرو 120 دلار و کبرای استاندارد تنها 40 دلار قیمت دارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا