سخت افزار

لینکسیس سیستم مش Velop Pro 6E را معرفی کرد

لینکسیس از جدیدترین فناوری سیستم مش شبکه WiFi 6E به نام Linksys Velop Pro 6E رونمایی کرد. به گفته شرکت، Velop Pro 6E اولین مدل از سری Designer جدید است که از طراحی قطره ای استفاده می کند که ظاهری طبیعی دارد.

این محصول در سه پیکربندی با قیمت 200 دلار در دسترس است. می توانید آن را در بسته های 1، 2 یا 3 تایی خریداری کنید که به ترتیب 3000 فوت مربع، 6000 فوت مربع و 9000 فوت مربع را پوشش می دهند. به دیگر محصولات Linksys WiFi 6 از جمله Hydra Pro 6E و Atlas Max 6E می‌پیوندد. Linksys ویژگی ها و مزایای Velop Pro 6E زیر را فراهم می کند:

  • تنظیمات بهبودیافته – با یک فرآیند سریع و آسان، کاربران می توانند 3 گره را در کمتر از 10 دقیقه راه اندازی کنند.
  • امنیت – از دستگاه‌های خود با به‌روزرسانی‌های امنیتی خودکار، یک شبکه مهمان جداگانه و سایر ویژگی‌های پیشرفته از طریق برنامه محافظت کنید.
  • Fortinet DNS Filtering – پشتیبانی شده توسط تیم تحقیقاتی تهدیدات FortiGuard Labs FortiGuard، سرویس فیلتر DNS FortiGuard از اتصالات کاربر به وب سایت ها و محتوای مخرب یا نامناسب محافظت می کند.
  • پوشش پایدار و سریع – Qualcomm® Immersive Home 316 Platform قابلیت‌های مش نوآورانه را با ویژگی‌های پیشرفته WiFi 6E ترکیب می‌کند.
  • فرم فاکتور جدید – جدیدترین طراحی قطرات، مدیریت حرارتی، پوشش و عملکرد بهتری را در فضای فشرده تر به ارمغان می آورد.
  • بسته بندی اصلاح شده – بسته بندی قابل بازیافت جدید ساخته شده از 65 درصد مواد بازیافتی.
  • فناوری مش بهبودیافته – به کاربران یک قابلیت خودبهینه سازی ساده برای همکاری، استریمینگ، گیمینگ یا گردهمایی های بزرگ با چندین دستگاه ارائه می دهد. برای اطمینان از تجربه با کیفیت، شبکه به طور خودکار به طور منظم نظارت می شود.

Velop Pro 6E در چندین رنگ از جمله سیاه کربنی، خاکستری ریگی و سفید خالص موجود است. این شرکت امیدوار است که طراحی قطرات به آن اجازه دهد تا در خانه شما بهتر ترکیب شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا